نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :  
 

  چند ساعت بعد از غذا میوه بخوریم؟ با توجه به این که بعد از غذا خوردن، معده پر و سنگی...

  عصرانه‌ای برای لاغر شدن مصرف میان‌وعده‌های حاوی پروتئین و سویا به عنوان عص...

  نکاتی برای خوش مزه تر شدن سوپ جو 27 نکته برای اینکه سوپی خوشمزه‌تر و سالم‌تر بپزید....

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

برای داشتن شکمی تخت، خوردن این مواد غذایی را از یاد نبرید اگر می‌خواهید همیشه اندامی متناسب و شکمی تخت داشته باشید، خوردن این مواد غذایی را از یاد نبرید.
آیا شیر و لبنیات چاق کننده هستند؟ اگر شما هم فردی درگیر رژیم غذایی و برنامه‌های کاهش وزن باشید بدون شک این جمله را شنیده‌اید که لبنیات چاق می‌کنند! اما اگر این حرف‌ها باعث شده شما هم شیر و لبنیات را از زندگی‌تان بیرون کنید ما خبر خوبی برای شما داریم.
کنترل تغذیه نوجوانان نوجوانی دوره‌ رشد است. برای همین تغذیه در این دوران از اهمیت زیادی برخوردار است. بدن نوجوانان برای رشد کافی نباید با کمبود مواجه شود. اما در این سن تقریباً همه چیز پیچیده می‌شود حتی تغذیه.
غذاهای ایرانی سالم ترند/لزوم تهیه لیستی از غذاهای سنتی هر استان/غذاهای صنعتی را جایگزین غذاهای سنتی نکنید رییس انجمن علمی غذا و تغذیه حامی سلامت ایران گفت:«روند رو به گسترش بیماری های ناواگیر متولیان سلامت را نگران کرده است ومتاسفانه سن ابتلا به بیماری هایی که در این دسته جا می گیرند نیز در حال کاهش اس تا جایی که بعضی از متخصصان قلب شاهد جراحی های عروق قلب در سنین پایین تر از 40 سال هستند.»