نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  اگر مسواک نزنید نابارور می شوید ! آیا می‌دانستید دلیل ابتلا به بسیاری از بیماری‌های ...

  رژیم غذایی در افراد فشار خون بالا همه افراد فشار خون دارند. فشار خون میزان نیرویی اس...

  غذاهای پرچرب و تاثیر آن بر توان تولیدمثلی مردان نتایج یک بررسی نشان داده است که مصرف غذاهای پرچرب ...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

تغذیه زنان از کودکی تا سالمندی نسل های گذشته عادات غذایی خود را عیناً به نسل های فعلی منتقل می کنند و همان طور که پیش از این هم به آن اشاره شد عادات غذایی درست یا غلط در آغازین سال های زندگی، در دوران نوپایی و کودکی شکل می گیرد، در این دوران عدم برخورداری دختران از تغذیه مناسب، متعادل و متنوع آنها را به سمت سوءتغذیه سوق می دهد و بارزترین آثار عدم دسترسی آنها به ریزمغزهای گوناگون را می توان در بیماری های جسمی دوره های مختلف زندگیشان مشاهده کرد.
اگر رژیم غذایی بگیرید دیرتر پیر می شوید! تحقیقات نشان می‌دهد که اگر میزان کالری‌های دریافتی تا 40 درصد کاهش یابند روند پیری سلول‌ها آهسته شده و عمر طولانی خواهد شد، از این رو محققان تلاش می‌کنند راهی پیدا کنند تا تأثیرات محدودیت کالری روی مغز را با یک دارو تقلید کنند.
دیگرشیفت‌های 12 ساعته ترس ندارد نخوردن صبحانه و غذا، ورزش نکردن و احساس خستگی درشیف‌های کاری 12 ساعته موجب مشکلات زیادی برای بدن می‌شود و این شکل زندگی آسیب‌های جدی به بدن وارد می‌کند. در مطالعات جدید عنوان شده است که شیفت‌های کاری 12 ساعته، حتی روی افزایش وزن نیز تاثیر دارند و فرد را به سمت چاق شدن سوق می‌دهند.
مصرف فیبر به لاغری و کاهش وزن کمک می‌کند با مصرف فیبر روزانه می توانید اضافه وزن خود را بهبود دهید چراکه یکی از عوامل نیاز بدن به فیبر، اضافه وزن است.