نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  اثرات سوء استرس بر ارگانهای مختلف (1) پایگاه خبری لقمه: تا هنگامی که زنده هستید،ممکن است...

  پیاز خواص آنتی بیوتیکی و ضد مسمومیت دارد یک متخصص تغذیه در گفت‌وگویی در مورد مزایای مصرف پی...

  شکست این قاتل مرموز با راهکارهای تغذیه ای مناسب پایگاه خبری لقمه: دیابت بر حسب علت به وجو آورنده ی...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

افزودنی‌ها را بیشتر بشناسیم افزودنی ماده‌ای است كه به عمد یا غیرعمد به مواد غذایی اضافه می‌شود. افزودنی‌هایی كه به شكل غیر عمد وارد مواد غذایی می‌شود، معمولاً به شكل تصادفی در طول مراحل بسته بندی یا انبار كردن به مواد غذایی اضافه می‌‌شوند، اما افزودنی‌هایی كه به شكل عمدی به مواد غذایی اضافه می‌شوند، برای ایجاد اثرات مطلوب در ماده غذایی به كار می‌رود.
گیاهان خطرناک برای زنان باردار یکی از زمان‌هایی که به هیچ وجه نباید دارویی گیاهی را بدون مشاوره با پزشک مصرف کرد، دوران بارداری است.
مقابله با اشتباهات تغذیه ای همه ما کمابیش در زندگی ضعف‌هایی داریم که ما را آسیب‌پذیر می‌کنند. در حوزه تغذیه نیز این ضعف‌ها وجود دارند و به مراتب بیشتر هم هستند. وقتی سال‌ها به خوردن یک ماده غذایی نامناسب عادت کرده‌ایم دل کندن از آن خیلی سخت است حتی اگر بدانیم به سلامتی‌مان آسیب می‌زنیم. اما در مقابل این ضعف‌ها چه باید کرد؟
آشنایی با قارچ سمی که جان 15 نفر را گرفت/ معرفی «فرشته نابودگر» پایگاه خبری لقمه: قارچ سمی که این روزها بسیاری از هموطنان مان را راهی بیمارستان کرده و جان 15 نفر را گرفته است، «فرشته نابودگر» نام دارد که شباهت بسیاری به قارچ خوراکی سفید رنگ دارد.