نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :  
 

  لبنیات محلی بخوریم یا نه؟ آیا واقعا این لبنیات محلی و طبیعی هستند و چه افراد...

  همبرگر خطرناک‌تر است یا سیگار؟ در حالی‌که هنوز شمار زیادی از مردم جهان به دلیل نب...

  ضرورت گنجاندن فیبر در رژیم غذایی/میوه و سبزیجات بخورید در حالیکه فیبر برای هضم مناسب، کنترل وزن و سلامت ع...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

راهنمای خرید و نگهداری ظروف و اشیای نقره نقره یکی از فلزات گرانبها و محبوب پس از طلاست که اکثر ما زیور‌آلات، مجسمه و آینه شمعدان یا ظروفی از این جنس در خانه داریم.اشیا و ظروفی که امروزه بیش از سابق مخاطب و خواهان پیدا کرده است و به همین دلیل در هر نقره‌فروشی مدل‌های گوناگونی از ظرف و ظروف از نمکدان و کارد و چنگال گرفته یا سرویس‌های چایخوری و... پشت ویترین جلوه‌گری کرده و دل از تماشاچیان پشت ویترین می‌برند. در این نوشتار ضمن اشاره به برخی از مواردی که هنگام خرید ظروف و اشیا نقره باید مدنظر قرار داد، به ارائه برخی اطلاعات در مورد این کالا پرداخته‌ایم. اگر به این موضوع علاقه‌مندید، ادامه مطلب را بخوانید.
موز به روایت ناصرالدین شاه به قلم حدادعادل میوه بانن که چیز خوبی است مثل کدوی کوچک تازه دراز، اما رنگ پوستش که زرد شد آن وقت می‌رسد و خوردنی است...
همه پنیرهای محلی ایران را بشناسید سطح توقع پنیری ما، دیگر از پنیر دانمارکی و لیقوان به شدت بالا رفته و با این تنوع پنیری، حتی سر در آوردن اینکه هر کدام به چه کاری می آید کمی پیچیده شده. پنیرخورهایش می گویند بعضی از پنیرها علاوه بر مصرف صبحانه یا عصرانه، مصرف غذایی هم دارند.
متفورمین قرص لاغری نیست/چطور کالری های اضافه را بسوزانیم؟ یک متخصص تغذیه و رژیم درمانی با بیان اینکه:« رژیم های غذایی که به صورت دفترچه ها و کاغذهای چاپی در مطب ها و یا توسط پزشکانی که تخصصی غیر از تغذیه دارند یا از سوی پزشکان عمومی تجویز می شود خطرناک است.» از تجویز متفورمین به عنوان قرص لاغری از سوی برخی پزشکان عمومی انتقاد کرد.