نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  عوارض جرم گیری نکردن دندان ها را بدانید جرم­‌های تشکیل شده بر روی دندان به مرور باعث آزردگ...

  چرا پوست این میوه ضد سرطان است میوه‌هایی که رنگدانه‌های قرمز دارند اعم از هویج، گ...

  تب کریمه کنگو را چطور ریشه‌کن کنیم/ فصل گرما زمان شیوع بیماری پایگاه خبری لقمه: با ورود به فصل گرما، شاهد بیماری...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

بستنی های مسموم کننده کدامند؟ از باقلوا، زرشک، لواشکی، میوه‌ای، شیری که از انواع بستنی‌های تازه‌وارد بازار هستند گرفت تا وانیلی، شکلاتی، سالار، مگنوم، گردویی، معجون، نانی، زعفرانی، سنتی و فالوده که قدیمی‌ترین بستنی‌ها هستند، همه و همه دوست‌داشتنی‌اند! اصلا کسی را در اطراف خود می‌شناسید که بستنی دوست نداشته باشد؟!
تاثیر ایجاد دالان‌های امن برای ارسال غلات به خارج از بنادر اوکراین پایگاه خبری لقمه: مذاکرات بین روسیه، سازمان ملل، ترکیه و اوکراین بر شرایط عبور ایمن کاروان‌های غلات به خارج از اودسا و همچنین ادعاهای روسیه مبنی بر اینکه تحریم‌های غرب ارسال کودهای شیمیایی را محدود می‌کند، متمرکز است.
یک ماده غذایی فوق العاده مطالعات محققان دانشگاه مریلند آمریکا نشان می دهد، سیر با کمترین مقدار کالری، عملکرد سیستم ایمنی بدن را تقویت و سلامت عمومی بدن را افزیش می دهد.
در چای آب لیمو تازه بریزیم یا نه؟ متأسفانه گاهی برخی از افراد مانند کارمندان که چای بیشتری در طول روز مصرف می‌کنند، اصلاً حواسشان به اضافه دریافت کالری از طریق خوردن قند و شکر بیش از اندازه نیست و نمی‌دانند چرا وزنشان افزایش پیدا می‌کند.