نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :  
 

  دوغ را در یخچال نگهداری کنیم یا نه؟ اضافه کردن ماست به شیر نجوشیده برای تهیه دوغ اصلا ...

  حفظ تعادل وزن با مصرف میوه مطالعات جدید پژوهشگران نشان می دهد که استفاده از م...

  8توصیه برای حفظ جوانی و زیبایی بعضی مواد غذایی تنها برای سیر شدن و لذت بردن خورده...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

نخستین همایش ایران و گردشگری خوراک در پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری برگزار شد پایگاه خبری لقمه: نخستین همایش «ایران و گردشگری خوراک در سده نو» صبح دوشنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ در سالن خلیج فارس پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری برگزار شد.
بهترین جایگزین‌های گوشت قرمز و مرغ پایگاه خبری لقمه: این روزها گیاهخواری طرفداران زیادی پیدا کرده و خیلی‌ها ناگهان رژیم غذایی همیشگی را رها می‌کنند و گیاهخوار می‌شوند. اما سوالی که مطرح می‌شود این است؛ آیا جانشین های گیاهی می‌توانند همه مواد موردنیاز بدن را تامین کنند؟
تاثیر ازدواج در چاقی زنان و مردان شاید از خواندن خبری که می‌خواهیم برایتان بگوییم خوشحال نشوید اما تحقیقات كارشناسان نشان می‌دهد که الگوی چاق شدن زنان و مردان بعد از ازدواج و طلاق متفاوت است. آنها معتقدند كه ازدواج و طلاق هر دو فاكتورهایی مضر برای اندازه دور كمر هستند چون زنان بعد از ازدواج و مردان پس از جدایی دچار چاقی و اضافه وزن می‌شوند.
آشنایی با قارچ سمی که جان 15 نفر را گرفت/ معرفی «فرشته نابودگر» پایگاه خبری لقمه: قارچ سمی که این روزها بسیاری از هموطنان مان را راهی بیمارستان کرده و جان 15 نفر را گرفته است، «فرشته نابودگر» نام دارد که شباهت بسیاری به قارچ خوراکی سفید رنگ دارد.