نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  همه چیز در مورد رژیم سرکه سیب کارشناسان معتقدند که سرکه سیب چربی ها را می سوزاند...

  لبنیات کم چرب‌ تر ‌کلسیم بیشتر همه می‌دانند دریافت کلسیم برای حفظ سلامت بدن ضروری...

  رابطه آب سرد و سکته قلبی آب سرد سبب اسپاسم و گرفتگی رگ های قلب می شود و خط...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

آشنایی با انواع گرسنگی گرسنگی احساسی است که معمولا به طور ناگهانی و به همراه ولع خوردن بروز می‌کند و البته انواع و اقسام مختلفی دارد.علاوه بر گرسنگی فیزیکی واقعی که به دلیل نیاز بدن به مواد غذایی ضروری بروز می‌کند انواع گرسنگی‌های دیگر نیز وجود دارد که بیشتر ذهنی هستند تا نیاز واقعی بدن.
آشنایی با میان‌وعده‌های مناسب دانش آموزان میوه‌ها و سبزیجات تازه و خشک‌شده، آب‌میوه‌های طبیعی، آجیل‌ها و تخمه‌ها، ساندویچ‌های خانگی، شیر و ... از جمله میان‌وعده‌های مناسب برای دانش‌آموزان است.
7 ترفند برای جنگ با هله‌هوله ها در یکی از آخرین توضیحات ارائه‌شده در مجله نیویورک‌تایمز درباره علم خارق‌العاده اعتیاد به هله‌هوله‌ها یا همان خوراکی‌های ناسالم واقعیت قدرت بالای این موادغذایی برای برانگیختن اشتهای افراد حتی به عنوان یک واکنش فیزیولوژیکی انکار نشده و البته در عین حال این موضوع هم عنوان شده که این اتفاق در پی یک استراتژی مشخص از سوی کارخانه‌های تولید این نوع مواد خوراکی در حال بسط و گسترش است...
7 ماده غذایی مفید و ضروری برای مادران 7 ماده غذایی مفید و ضروری برای مادرانمصرف گردو می تواند از بروز سرطان سینه و پوکی استخوان جلوگیری کند. مطالعه صورت گرفته نشان می دهد که مصرف روزانه گردو بروز و پیشرفت سرطان سینه را به تاخیر می اندازد.