نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :  
 

  چگونه كودك خود را به خوردن سبزیجات تشویق كنیم؟ متخصصان تغذیه اطفال پیشنهاد می‌كنند كه اگر قصد دار...

  معرفی یک رژیم غذایی ضدسرطان چه شما سابقه‌ای از سرطان در میان اعضای خانواده‌تان...

  میوه‌ای 10 هزار بار قوی‌تر از شیمی‌درمانی پوست این میوه خواص شگفت انگیزی دارد که بیشتر از آب...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

تحمل بوی بد سیر و پیاز، ارزشش را دارد از درمان سرطان گرفته تا بهبودی بیماری های قلبی عروقی ، خوردن سیر و پیاز مزایایی دارد که ارزش تحمل بوی بد آنها را به انسان می دهد . خانم شوارتز ، پزشک خانواده می گوید : « خوردن سیر و پیاز را هیچگاه ترک نکنید چون خاصیت درمانی زیادی دارند و این حرف که پیاز را از غذا جدا کنید را هم به کلی فراموش کنید . با توجه به قدرت درمانی این مواد مغذی ، باید مقدار مصرف آنها را در سبد غذایی خانواده بیشتر کنید . »
زمان‌های مفید برای خوردن، خوابیدن و مصرف مکمل‌ها در حالی که هرگز بهترین زمان برای سیگار کشیدن یا خوردن غذاهای بی کیفیت چرب وجود ندارد اما از نظر علمی و پزشکی رفتارهای سالم را باید در بهترین زمان خودش انجام داد.
یك پاتوق معروف یكی از پاتوق‌های معروف بازار، قهوه‌خانه حاج علی درویش، معروف به مبهوتیان است كه بیش از یك قرن قدمت دارد و قدیمی‌های بازار او را می‌شناسند.
چاقی شما چه مدلی است؟ گلابی یا موزی؟ دانش و اطلاعات کافی درباره بدنمان، این امکان را به ما می دهد که با بدنمان درست رفتار کنیم و انتظار درست و بجایی از، آن داشته باشیم. راستی می دانید چاقی چند نوع دارد؟