نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  غذاهایی که خاصیت ضد سرطانی دارند را بشناسید یک متخصص تغذیه و رژیم درمانی تاکید کرد: سبزی ها و ...

  سوسیس و کالباس فاسد را چگونه تشخیص دهیم؟ دلایل مضر بودن گوشت فراوری شده پایگاه خبری لقمه: در این مطلب راه های تشخیص سوسیس ...

  با این غذاها ماست نخورید ‌یک مشاور تغذیه گفت: برای جلوگیری از دفع آهن باید ...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

۱۲ غذای سمی و خطرناک که مصرف می‌کنیم پایگاه خبری لقمه: وقتی اسم غذاهای خطرناک را می شنوید به احتمال زیاد به این فکر می کنید که بیشتر مردم دنیا از آن ها اجتناخب کرده و هرگز سراغشان نمی روند. اما حتما برایتان عجیب خواهد بود که برخی از این خوراکی ها همین الان در یخچال یا کابینت آشپزخانه تان جای خوش کرده باشند!
خوراکی‌های که باعث کاهش میل جنسی می‌شوند یکی از عواملی که تاثیر مستقیم بر روابط زناشویی دارد میل جنسی است. کاهش میل جنسی ممکن است باعث بروز مشکلاتی در زندگی زوجین شود.
قوای جنسی مردان چطور افزایش یابد پایگاه خبری لقمه: مواد غذایی که شما مصرف می کنید، برای سلامت جنسی بسیار مهم استدر زیر برخی خوراکی هایی که بر قدرت نعوظ، تحرک اسپرم و قدرت و تقویت جنسی تاثیر زیادی دارد، معرفی می شود.
بهترین راه جلوگیری از آفت‌زدگی حبوبات معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: از مخلوط مواد شیمیایی مانند جوهر نمک و جرم‌بر با فرآورده‌های سفید کننده به دلیل تولید بخارات و گازهای بسیار سمی و خفه کننده، جداً خودداری کنید.