نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  5 ماده غذایی مفید برای سبد غذایی اسفندماه اگر خیلی مراقب وزن خود هستید و می‌ترسید که شکلات چ...

  ۸ آسیب صبحانه نخوردن صرف صبحانه خیلی مهم است و چشم‌پوشی از آن در طولانی...

  غذاهای آماده و كم‌خاصیت همه ما هر روز انواع و اقسام مواد غذایی آماده و نیم...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

پخت پیتزا در یک آشپزخانه کاملا آنلاین پایگاه خبری لقمه: ساختن یک اپلیکیشن پرطرفدار آرزوی بسیاری از علاقه‌مندان به دنیای آی‌تی و استارت‌آپ است. دنیایی که این روزها می‌توان درآن پیتزای موردعلاقه‌تان را با چند کلیک خودتان درست کنید.
داستان شکلات‌هایی با طعم سوئیسی امروزه کشور اروپایی سوئیس که در دامنه سلسله رشته های کوه های آلپ واقع شده است، به عنوان یکی از کشورهای مشهور در زمینه تولید شکلات در جهان به شمار می‌رود، تا جایی که شکلات سوئیسی تبدیل به یکی از سوغاتی‌های این کشور اروپایی شده است.
یک نوشیدنی طبیعی برای دفع سموم بدن غالب افراد قهوه و چای را جزو نوشیدنی‌های مورد علاقه خود می‌دانند و کمتر به نوشیدن آب توجه دارند و چون آن را نوشیدنی خنثی می‌دانند، اغلب تمایل چندانی به مصرف آن ندارند اما با اضافه کردن مقداری آب لیموترش به آب آشامیدنی می‌توان از فوائد شگفت‌انگیز هر دوی آنها برای سلامت بدن بهره‌مند شد.
شیرین کام بدون کالری زیاد کوچک و بزرگ ندارد. همه ما کمابیش عاشق طعم شیرین هستیم و خوردن شیرینی، نوشابه، بستنی و غیره را با هیچ‌چیزی در دنیا عوض نمی‌کنیم. البته خودتان بهتر می‌دانید که مصرف زیاد قند و شیرینی‌جات و نوشیدنی‌های شیرین برای سلامتی خوب نیست و مصرف بیش از اندازه این قبیل خوردنی‌ها زمینه ابتلا به چاقی و خدای نکرده دیابت نوع2 را فراهم می‌کند.