نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  روغن‌ زیتون را حرارت ندهید کارشناسان تغذیه در چند مطالعه مختلف تاکید کردند که...

  پسته بخورید تا قند مواد غذایی جذب شود مطالعات دانشمندان نشان می‌دهد خوردن روزانه پسته مو...

  تاثیر قهوه بر اشتها مطالعات نشان می‌دهد قهوه تاثیرات مثبت زیادی بر روی...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

خوردنی‌هایی که شکم شما را بزرگ می‌کند اندازه شکم تنها در موضوع اضافه وزن مطرح نیست بلکه در ارتباط با گوارش نیز اهمیت می‌یابد. در واقع در برخی موارد، عملکرد نامناسب دستگاه گوارش باعث برآمدن و متورم شدن شکم می‌شود. در این مقاله که حاصل تلاش همکارانمان در گروه ترجمه روزنامه خورشید است برآن شدیم تا با چندنکته، به خانم‌ها و آقایانی که تمایل دارند شکم صافی داشته باشند متذکر شویم، از خوردن برخی مواد غذایی اجتناب کنند.
گفت و گو با مالک پدیده شاندیز درباره رازهای موفقیتش شاید تا الان نام «محسن پهلوان» را نشنیده باشید؛ اما قطعا کارهایی که او کرده، شما را به تحسین واداشته است! او که پیش از این درکار ساخت و ساز بوده، درسال‌های گذشته با راه‌اندازی رستوران‌های زنجیره‌ای «شاندیز» درایران، امارات و افغانستان سروصدای زیادی راه انداخته. آخرین رستوران او «پدیده شاندیز» نام دارد که در 6 ماه ابتدایی سال 88 با مانور تبلیغاتی روی همزمانی تولد امام رضا(ع) با روز 8/8/88، تیزرهای تلویزیونی گوناگونی را در صداوسیما روی آنتن فرستاد.
دردسرهای مرغ منجمد برای تولیدکنندگان پایگاه خبری لقمه: مرغ منجمدی که با هدف تنظیم بازار عرضه می‌شد این روزها بنا به گفته تولیدکنندگان و برخی مسئولان مربوطه بلای جان مرغداران شده است.
نوشیدن آب گرم و رفع سوء هاضمه کارشناسان بهداشت و تغذیه، روش‌های درمانی مانند نوشیدن آب گرم را برای درمان سوءهاضمه موثر می‌دانند.