نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  حرارت،خواص ماهی را کم نمی‌کند؟ ماهی جزو خوراکی‌‌هایی است که برای مصرف، حتما به پخ...

  اپیدمی آنفلوانزا تا سه هفته ادامه دارد/ رعایت بهداشت فردی و عمومی پایگاه خبری لقمه: تعداد مرگ و میر ناشی از آنفلوانز...

  سیگار بدتر است یا قلیان؟/ آیا قلیان به اندازه سیگار مضر است؟ تحقیقات جدید محققان ایرانی نشان داد که استفاده از ...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

تاثیر رنگ ها بر اشتها دانش بررسی رفتار در خوردن و آشامیدن، نشان می دهد که افراد میزان بیشتری مایعات در لیوان های کوتاه و پهن به نسبت لیوان های بلند و تنگ می نوشید. و یا هر چه محل نشستن شما به ظرف شیرینی نزدیک تر باشد، شما شیرینی بیشتری میل می کنید.
۱۰ عادتی که باعث می‌شود چاق شوید اگر کاهش وزن آسان بود، هیچکس اضافه وزن نداشت! حقیقت این است که رولت تخم مرغ، خیلی خوشمزه‌تر از نیمرو است، مزه‌ی سیب زمینی سرخ‌کرده خیلی بهتر از سالاد کنار غذاست، و مرغ هم لذیذتر خواهد شد اگر آنرا سوخاری کرده باشید.
"پای مرغ" منبعی سرشار از کلسیم و فسفر یک متخصص تغذیه، مصرف لبنیات، قلم و پای مرغ را منبعی سرشار از کلسیم و فسفر عنوان و خاطرنشان کرد: متاسفانه مردم کشورمان بسیار کم از پای مرغ استفاده می‌کنند در حالی که سالانه به کشورهای دیگر صادر می‌شود.
آشنایی با انواع گرسنگی گرسنگی احساسی است که معمولا به طور ناگهانی و به همراه ولع خوردن بروز می‌کند و البته انواع و اقسام مختلفی دارد.علاوه بر گرسنگی فیزیکی واقعی که به دلیل نیاز بدن به مواد غذایی ضروری بروز می‌کند انواع گرسنگی‌های دیگر نیز وجود دارد که بیشتر ذهنی هستند تا نیاز واقعی بدن.