نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  خربزه از بیماری‌های قلبی و عروقی پیشگیری می‌كند یک کارشناس تغذیه در یزد، گفت: مصرف خربزه در پیشگی...

  حقایقی درباره اعتیاد به شکر ترک شکر رایج‌ترین تقاضای مردم در حال حاضر است، مثل...

  آب انار واقعا خون را تصفیه می‌کند؟ از نظر طب سنتی، بسیاری از نوشیدنی‌ها در پاکسازی خو...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

اخلاق مداری زیربنای کار حرفه ای من در آشپزی است پایگاه خبری لقمه: سرآشپز رضا جعفریان گفت: سعی کرده ام در درجه اول اخلاق را پیش زمینه کاری خودم قرار دهم و هیچگاه دچار غرور نشوم.
کدام نان را باید انتخاب کرد؟ به نظر شما کدام نان سالم‌تر است و گزینه بهتری برای همراهی غذاهای شماست؟ سنگک، بربری، تافتون یا لواش؟! برای شما ارزش غذایی نان مهم است یا مدت زمان ماندگاری‌اش؟! در ادامه پاسخ کارشناسان تغذیه به این سؤال‌ها را بخوانید.
۱۰ عادتی که باعث می‌شود چاق شوید اگر کاهش وزن آسان بود، هیچکس اضافه وزن نداشت! حقیقت این است که رولت تخم مرغ، خیلی خوشمزه‌تر از نیمرو است، مزه‌ی سیب زمینی سرخ‌کرده خیلی بهتر از سالاد کنار غذاست، و مرغ هم لذیذتر خواهد شد اگر آنرا سوخاری کرده باشید.
ماکارونی و برنج کلسترول را بالا میبرند بعضی ازافرادکه ازکلسترول بالا رنج می برند ، روش هایی راجستجـــــومی نمایندکه بتــــــوانند بر اساس آنها میزان کلسترول LDL خودراکاهش دهندواین امرتنها ازطریق تنظیم یک رژیم غذایی مناســـــب تحقق می یابد . در ادامه به بحث درموردبرنامه های غذایی مختلف می پردازیم که میتواننددرکاهش کلسترول LDL نقش داشته باشند .