نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  مصرف خودسرانه مکمل‌ ویتامین D3 مسمومیت‌زا است یک متخصص تغذیه گفت: مصرف بیش از اندازه ویتامینD3 م...

  شیرینی خورها بخوانند! غالبا اکثر مردم به دنبال این هستند که چگونه از هوس...

  مصرف آجیل فشار خون را كاهش می دهد یک متخصص تغذیه و رژیم درمانی ضمن بیان این مطلب اظه...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

آشنایی با ترشی های هیجان انگیز/ 1 قبول است كه زندگی‌ها مدرن بی‌حس و حال شده است اما هنوز هم پاییز و زمستان برای خیلی‌ها یعنی فصل ترشی و شور انداختن و مربا و مارمالاد پختن! فقط ترشی‌خورها می‌دانند غذا خوردن به عشق «ترشی» یعنی چه!
کدام مواد غذایی ایرانی اش، بهتره؟ سال‌های زیادی است كه این عقیده در ذهن ایرانی‌ها جا افتاده که «جنس خارجی بهتر از جنس ایرانی است!» البته این موضوع فقط درمورد لباس، لوازم خانگی و... مطرح نیست و بسیاری معتقدند مواد غذایی خارجی نیز نسبت به مشابه ایرانی برتری دارند.
با چربی های تیره به آسانی لاغر شوید! تا همین اواخر ، دانشمندان گمان نمی کردند که افراد بزرگسال دارای این نوع چربی باشند . بلکه تنها تصور می شود نوزدان برای حفظ گرمای بدن دارای چنین نوع چربی هستند و بعدها با شکل گرفتن ماهیچه های بیشتر این نوع چربی از بین می رود. اما تحقیقات اخیر ثابت کرده که بیش از نیمی مردان زنان دارای این نوع چربی می باشند.
چگونه ماندگاری مواد غذایی را بیشتر کنیم؟ هر روزه حجم بالایی ازخوارکی‌ها در سراسر جهان دور ریخته می‌شوند در حالی که بسیاری از همین مواد را می‌شد با نگهداری صحیح بیشتر و بهتر استفاده کرد. راههای نگهداری صحیح برخی از این مواد را در ادامه بخوانید.