نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  آیا سفید کردن دندانها واقعا موثر است؟

  خطر رژیم غذایی کم فیبر در بارداری برای مغز نوزادان پایگاه خبری لقمه: تحقیقات نشان می دهد که فیبر بسیا...

  شیرخام نخورید گروهی از متخصصان اطفال در آمریکا هشدار دادند که زن...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

گوجه فرنگى یا سیب طلایی یا سیب عشق! گوجه‌فرنگی كه امروزه یكی از رایج‌ترین و پرمصرف‌ترین صیفی‌جات در جهان است، برای سالیان متمادی به نام سیب طلایی یا سیب عشق معروف بود و تنها یك گیاه زینتی مورد استفاده در باغچه‌ها بود.
هرگز این مواد غذایی را پس از تاریخ انقضای مصرف نکنید تاریخ انقضا بر روی بسته‌بندی مواد غذایی درج شده و به این وسیله مصرف کننده از تاریخ تولید و انقضا محصول مطلع می‌شود. مصرف برخی مواد غذایی بعد از تاریخ انقضا موجب افزایش خطر ابتلا به بیماری‌ها می‌شود.
نقش تغذیه در میگرن و کنترل آن بیماری میگرن که 15 تا 20 درصد از مردان و 25 تا 30 درصد از زنان از آن رنج می‌برند، با سردرد شدید و عمیق، نبض دار‌ و اغلب دردهای تکرار شونده و حساسیت به نور بروز پیدا می‌کند. درد شدید معمولا از صبح زود شروع می‌شود و ممکن است یک سمت سر را درگیر کند و همراه با استفراغ یا تهوع باشد. 10 درصد از مبتلایان به میگرن، دچار اختلالات چشمی، گیجی و ضعف بعد از حملات میگرن نیز می‌شوند.
خوراک‌هایی که انگل و باکتری دارند، کدامند؟ باکتری‌ها با تمام راه‌حل‌های ما برای از بین رفتن، مبارزه می‌کنند و همچنان نقش اصلی در بیماری و مرگ‌ومیر را دارند. تا زمانی که ندانیم، این موجودات ریز کجاها و چطور زندگی می‌کنند.