نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  مضرات غذاهای چرب و شور برای دانش‌آموزان مصرف میان وعده و غذاهای شور بین دانش آموزان نه تنه...

  تاثیر كپسول بابونه بر تهوع و استفراغ ناشی از بارداری كپسول بابونه در مقایسه با زنجبیل و پلاسبو در كاهش ...

  6 غذایی که کلسترول خون را افزایش می‌دهند آیا رژیم غذایی شما برای سلامت قلب مناسب است؟ حتی ا...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

تخم‌مرغ را قبل از نگهداری در یخچال نشوئید یک کارشناس تغذیه گفت: شستن پوسته تخم مرغ از آنجا که باعث باز شدن منافذ آن شده و احتمال انتقال آلودگی را به درون تخم مرغ افزایش می دهد مناسب نیست و باید هنگام مصرف شسته شود.
چلوکباب شاهکار چه کسی بود؟ یک مغازه بود و جارچی اش که سر ظهر راه می افتاد در کوچه و بازار و مردان محله را به ناهار دعوت می کرد. مردها جمع می شدند توی دکان و روی سکوهایی که دور تا دورش ساخته بودند، می نشستند تا سینی معروف چلوکبابی جلویشان گذاشته شود. یک سینی بزرگ با بشقاب و نان سنگگ و پیاز و سماق و دوغ و گاهی شربت آبلیمو.
تاثیر ازدواج در چاقی زنان و مردان شاید از خواندن خبری که می‌خواهیم برایتان بگوییم خوشحال نشوید اما تحقیقات كارشناسان نشان می‌دهد که الگوی چاق شدن زنان و مردان بعد از ازدواج و طلاق متفاوت است. آنها معتقدند كه ازدواج و طلاق هر دو فاكتورهایی مضر برای اندازه دور كمر هستند چون زنان بعد از ازدواج و مردان پس از جدایی دچار چاقی و اضافه وزن می‌شوند.
موثرترین ورزش برای کوچک کردن شکم داشتن شکم بزرگ مشکلی است که اکثر افراد با آن مواجه هستند و روشهای متعددی را برای کوچک کردن شکم به کار می‌برند که اکثر آنها بی نتیجه است.