نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  کدام بیماران نباید ترشی بخورند؟ یکی از متداول‌ترین توصیه‌ها برای پیشگیری و درمان ب...

  کدام غذاها کلسترول بالایی دارند؟ کلسترول زیاد در بدن باعث افزایش چربی می‌شود و خطرا...

  یک راه‌حل ادویه‌ای برای کنترل دیابت پزشکان در یک مطالعه جدید تاکید کردند که دارچین نه ...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

این مواد غذایی با این داروها نمی‌سازند بعضی از خوردنی‌ها با بعضی از داروها مانند ایبوپروفن یا پاراستامول نمی‌سازند و امکان دارد ترکیب مواد غذایی با این داروها نتایج بدی روی سلامتی بگذارد.
راز موفقیت در مشتری مداری زندگی در شهر بزرگی مثل تهران که هزینه های سرسام آوری در آن رقم می خورد مستاجران را هر سال یا دست کم چند سال یک بار به محله دیگری سوق می دهد . در این میان ناگزیری با هم محله ای های جدید بر حسب نیاز مراوده داشته باشی یکی از این هم محله ای ها فروشنده یا فروشنده های محترم سوپرمارکت یا به قول قدیمی ها خواروبارفروشی محله است ....
تاثیر ایجاد دالان‌های امن برای ارسال غلات به خارج از بنادر اوکراین پایگاه خبری لقمه: مذاکرات بین روسیه، سازمان ملل، ترکیه و اوکراین بر شرایط عبور ایمن کاروان‌های غلات به خارج از اودسا و همچنین ادعاهای روسیه مبنی بر اینکه تحریم‌های غرب ارسال کودهای شیمیایی را محدود می‌کند، متمرکز است.
کاهش احساس گرسنگی با ورزش متخصصان تغذیه و سلامت در یک مطالعه جدید تاکید کردند که برخلاف یک باور غلط عمومی ورزش کردن نه تنها باعث افزایش اشتها نمی‌شود بلکه همچنین می‌تواند احساس گرسنگی را سرکوب کند.