نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :  
 

  چای جای آب را نمی گیرد کاهش آب بدن علاوه بر چروکیدگی سلول ها، مایع سینووی...

  دانش آموزان در روزهای ابری بیشتر شیر بنوشند مهناز تسلیمی، کارشناس آموزش سلامت آموزش و پرورش در...

  راهکاری ساده برای کاهش درد رویش دندان در کودکان یک متخصص دندانپزشکی کودکان و نوجوانان با تاکید بر ...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

بررسی وضعیت تغذیه ای دانشجویان ایران پایگاه خبری لقمه: مسئول گروه تغذیه بالینی وزارت بهداشت گفت:بررسی ها نشان می دهد بیش از 6 درصد از دانشجویان تمام روزهای هفته از نوشابه یا آبمیوه صنعتی استفاده می کنند، حدود 57 درصد نیز به ندرت از آن استفاده می کنند. همچنین حدود 5/12 درصد دانشجویان تمام روزهای هفته از شیرینی جات ، مصرف می کنند و حدود 6 درصد نیز اصلا شیرینی مصرف نمی کنند. این در حالی است که توصیه می شود مقدار مصرف انواع شیرینی باید به حداقل برسد.
استفاده از جنین در محصولات پپسی و نستله! گاف یک سناتور آمریکایی در ایالت اوکلاهاما فاش کرد که شرکت‌های پپسی، کرافت و نستله از جنین‌های سقط شده به عنوان طعم‌دهنده نوشیدنی‌های خود استفاده می‌کنند و روزانه میلیون‌ها نفر در سراسر جهان، از این نوشیدنی‌ها استفاده می‌کنند.
کجا غذا بخوریم، کجا غذا نخوریم بیشتر متخصصان فیزیولوژی معتقدند لذت غذاخوردن، یکی از بزرگ‌ترین لذت‌های زندگی است اما بسیاری از افراد به‌راحتی از این لذت می‌گذرند و نمی‌دانند که می‌توانند با رعایت چند نکته بسیار ساده اما کاربردی، غذا خوردن را برای خود و سایر اعضای خانواده‌شان، به یک تفریح بزرگ تبدیل کنند.
مضرات نگهداری گوشت چرخ‌کرده در فریزر کسانی که قصد استفاده از گوشت چرخی را دارند، باید گوشت را به صورت تازه به تازه چرخ کنند و حداکثر تا 3 روز آن را داخل یخچال بگذارند.