نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  داروی طبیعی برای سرماخوردگی! این تحقیق بر کاهش قابل توجه در مصرف داروهای سرماخو...

  آب معدنی،محصولی که از پشت به سلامت خنجر می‌زند دستگاه‌های نظارتی، در بررسی‌هایی که از کارخانه‌های...

  کاهش سریع وزن بعد از تعطیلات عید خیلی از افراد بعد از گذراندن تعطیلات به دلیل خوردن...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

تغذیه مناسب مقابله با آنفولانزا پایگاه خبری لقمه: در حال حاضر بیشترین و موثرترین راه مقابله با آنفلوآنزا تزریق واکسن است ولی در کنار آن، مصرف پروتئین‌های کافی و ویتامین‌ها و به‌ویژه آنتی‌اکسیدان‌ها از اهمیت بالایی برخوردار است. برای تقویت سیستم ایمنی بدن مصرف آنتی‌اکسیدان‌ها از قبیل پیش‌ساز ویتامین A، کاروتنوئیدها، ویتامین C و املاحی چون سیلینیوم و روی در بازسازی سلول‌ها نقش اساسی دارند.
چرا مجبورم لاغر شوم؟! این روزها درزندگی بی تحرک ما که پر از رژیم های ناسالم و انواع فست فودها و غذاهای چرب و خیلی شیرین است، اینگونه معمول شده که چند کیلو اضافه وزن آنقدرها هم خطرناک نیست و ما آن را عاملی برای تهدید سلامتی نمی دانیم.
پایین‌ترین هزینه ماهانه یک خانواده 5 نفره چقدر است؟ در سالهای اخیر که معجزات هزاره سوم پولهای نفت کشور را با شعبده بازی و شامورتی بازی غیب کرده و تحریم را بر سر ملت ریخته اند، مهمانی ناخوانده به نام گرسنگی به خانه های اقشاری از مردم راه یافته است. اکنون هربار که به مغازهای پا میگذاری، گرسنه ای سر میرسد و از تو تقاضا میکند برایش تکه ای پنیر یا قالبی کره یا بسته ای نان بخری. هرچقدر هم در گوش ما بخوانند که این گدایان ثروتمندند و حقه بازند و زیر پوشش باندهای مافیایی فعالیت میکنند، به خرج ما نمیرود چون ما با چشم میبینیم که از سال 84 تا 92 ما که ما باشیم و شغل داریم و سر هر ماه حقوقی به حساب مان ریخته میشود، در خرج زندگی لنگ میزنیم...
با این رژیم در 14 روز حسابی لاغر شوید هر سه ساعت غذا بخورید و آخر هفته های جلوی تلویزیون استراحت کنید و لاغر شوید.