نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :  
 

  وزن، تحرک و تغذیه عوامل مؤثر در ایجاد پوکی استخوان معاون مرکز تحقیقات استئوپروز گفت: تحرک و تغذیه از ...

  شیرینی ها را با دقت انتخاب کنید همه ما دوست داریم وزن متعادلی داشته باشیم. افراد ا...

  نکات مهم برای کاهش آلودگی‌های میکروبی میوه‌ها و سبزی‌ها پزشکان تاکید دارند: درست است که مصرف یک عدد سیب در...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

نقش تغذیه در میگرن و کنترل آن بیماری میگرن که 15 تا 20 درصد از مردان و 25 تا 30 درصد از زنان از آن رنج می‌برند، با سردرد شدید و عمیق، نبض دار‌ و اغلب دردهای تکرار شونده و حساسیت به نور بروز پیدا می‌کند. درد شدید معمولا از صبح زود شروع می‌شود و ممکن است یک سمت سر را درگیر کند و همراه با استفراغ یا تهوع باشد. 10 درصد از مبتلایان به میگرن، دچار اختلالات چشمی، گیجی و ضعف بعد از حملات میگرن نیز می‌شوند.
آشنایی با خواص گوشت شترمرغ پایگاه خبری لقمه: گوشت شترمرغ در دسته گوشت‌های قرمز طبقه بندی ‌می‌شود و از لحاظ ارزش غذایی از کم چرب‌ترین و سالم‌ترین نمونه‌های گوشت قرمز است و دارای فواید فراوانی است.
ارتباط صبحانه کامل و باردار شدن بررسی های جدید حاکی از آن است که، مصرف یک صبحانه کامل به زنان مبتلا به سندروم تخمدان پلی کیستیک (شایع ترین اختلالات غدد درون ریز در زنان و شایع ترین علت نازایی که ناشی از نبود تخمک گذاری است) کمک می کند تا باردار شوند.دریافت کالری صبحانه انسولین ،تستسترون و هورمون هایی را که اختلال در عملکردشان می تواند تاثیر نامطلوبی روی احتمال باردار شدن بگذارد منظم می کند.
راهنمای خرید عسل در خوانسار پایگاه خبری لقمه: عسل یکی از محبوب ترین مواد غذایی طبیعی در طول تاریخ است که نه تنها مصرف خوراکی که در پزشکی وصنعت هم کاربرد داشته است.