نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  عواقب تغذیه نامناسب در دوران بارداری لازم است به مادران آگاهی داده شود که در دوران بارد...

  معجزه آجیل در دوران بارداری مصرف برخی مواد خوراکی خاص در ماه‌های نخست بارداری،...

  باز هم معجزه ماست روزانه چقدر ماست می خورید؟

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

جزئیات خداحافظی مستر تیستر از ایران+کشور دوم حمید سپیدنام کجا است؟ حدود ده روز پیش حمید سپیدنام یا همان مستر تیستر مشهور با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خبر از مهاجرتش به خارج از کشور داد. وی پس از آن در ویدئویی که در کانال یوتیوبش بارگذاری کرد این ماجرا بیشتر شرح داد.
خط قرمزهای تغذیه‌ای ١٧ساعت روزه داری نزدیک به ١٧ساعت روزه‌داری، ماه رمضان را در سال‌های اخیر، متفاوت با سال‌های دیگر کرده است. گرمای هوا که با ورود به تیرماه؛ اولین ماه تابستان، شدیدتر می‌شود و تشنگی و گرسنگی، آزمون سخت روزه‌داری را سخت‌تر کرده است.
سه استراتژی ممکن برای برخورد با همه‌گیری کرونا در ایران پایگاه خبری لقمه: اتخاذ یک سیاست تهاجمی که مانند کشورهای چین و کره ظرف سه ماه بیماری را تقریبا ریشه کن کند و ما را به زندگی عادی برگرداند بسیار بهتر از ماه‌ها زندگی در ترس با عواقبی غیرقابل پیش بینی است.
تقسیم بندی جالب افراد توسط کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال تاکید کرد: فوتبال بین المللی در جهان مثل ایران نیست كه هر وقت یك تعطیلاتی برسد همه می روند شمال؛ شما باید یك تصمیمی را چهارشنبه بگیرید بعد بگویید دو شنبه برمی گردیم. نه این طوری نیست.