نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :  
 

  اگر از یبوست رنج می برید، بخوانید اگر به یبوست مبتلا هستید حتما به پزشک مراجعه کنید ...

  حرارت،خواص ماهی را کم نمی‌کند؟ ماهی جزو خوراکی‌‌هایی است که برای مصرف، حتما به پخ...

  ورزش رمز سلامتی سالمندان پایگاه خبری لقمه: دلایل زیادی وجود دارد که باعث کم...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

10 تکنیک در پخت خورش قیمه خوش رنگ و خوش طعم برای طبخ عالی این غذای اصیل، نکته‌های ریزی وجود دارد که در این مطلب به آن‌ها اشاره خواهیم کرد زیرا برای اینکه لپه‌ها شکل اصلیشان را از دست ندهند یا قیمه رنگ زیبایی پیدا کند و تلخ نشود، همواره سۆال‌های فراوانی از سوی خانم‌ها مطرح می‌شود.
رمضان شیرین برای بیماران قندی همه ما می‌توانیم از این فرصت در وجوه مختلف زندگی بهره بگیریم و به یقین یكی از این موارد كه بر آن تاكید هم شده، توجه به سلامت جسم است. دیابتی‌ها نیز یكی از گروه‌هایی هستند كه باید به این مساله توجه داشته باشند. پس لازم است پیش از آغاز ماه رمضان و روزه‌داری ضمن مشورت با پزشك خود، نكات خاصی را نیز رعایت كنند.
غذاهای مرگ ‌آور، مهمان سفره ایرانی ‌ها «شکم سیر باشد، چه گندم چه جو» این اصطلاحی است که ما ایرانی‌ها صدها سال قبل، برای لزوم قناعت‌ورزی تکرار کرده‌ایم، اما این روزها دیگر نه‌ فقط مهم است شما چه می‌خورید، بلکه این که شما چه چیزی نمی‌خورید، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.
رفع مشکلات گوارشی در خانم های باردار با توصیه های طب سنتی پایگاه خبری لقمه: یکی از شکایت‌های شایع خانم‌های باردار معضل درد معده، نفخ، سوزش و رفلاکس است. «مژگان تن‌ساز» پزشک و متخصص طب سنتی برای مادران عزیز در این دوران توصیه‌هایی کاربردی دارد.