نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  6 غذای مغز برای وعده صبحانه غذای مغز در وعده صبحانه می‌تواند عاملی برای ارتقا...

  خداحافظی با جوشهای سرسیاه در 15 دقیقه در آشپزخانه پایگاه خبری لقمه: شما می توانید با کمک مواد موجود ...

  خطر مصرف زیاد عسل و مربا در صبحانه پایگاه خبری لقمه: عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

نقش تغذیه در میگرن و کنترل آن بیماری میگرن که 15 تا 20 درصد از مردان و 25 تا 30 درصد از زنان از آن رنج می‌برند، با سردرد شدید و عمیق، نبض دار‌ و اغلب دردهای تکرار شونده و حساسیت به نور بروز پیدا می‌کند. درد شدید معمولا از صبح زود شروع می‌شود و ممکن است یک سمت سر را درگیر کند و همراه با استفراغ یا تهوع باشد. 10 درصد از مبتلایان به میگرن، دچار اختلالات چشمی، گیجی و ضعف بعد از حملات میگرن نیز می‌شوند.
تغذیـه صحیح بـرای پـدر شدن ناباروری تقریبا 15درصد از تمام زوج‌های جوان را درگیر کرده است که تقریبا نیمی از دلایل ناباروری‌ها مربوط به اختلالاتی در سیستم تولید مثلی مردان است.
سایز کمر و پای زنان چه اهمیتی دارد؟ رازهایی در مورد سلامت شما كه در آینه خانه‌تان می‌توانید به آنها برسید. همین حالا بلند شوید و سراغ آینه بروید و به خودتان نگاهی بیندازید. سعی كنید تصویری فضایی از خودتان در ذهن‌تان بكشید و ببینید فرم كلی بدن‌تان چگونه است.
داستان شکلات‌هایی با طعم سوئیسی امروزه کشور اروپایی سوئیس که در دامنه سلسله رشته های کوه های آلپ واقع شده است، به عنوان یکی از کشورهای مشهور در زمینه تولید شکلات در جهان به شمار می‌رود، تا جایی که شکلات سوئیسی تبدیل به یکی از سوغاتی‌های این کشور اروپایی شده است.