نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  پرهیز از مصرف شیرینی خامه ای ˈمسعود کیمیاگرˈ در گفت و گویی با اشاره به توصیه ها...

  خطرات نوشیدنی های انرژی زا نوشیدنی های انرژی زا می توانند خطرناک باشند. آگاهی...

  مصرف نابجای ویتامین C و d نارسایی کلیه را به همراه دارد مصرف مداوم و بیش از حد ویتامینهای C و d سبب بروز ا...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

قوای جنسی مردان چطور افزایش یابد پایگاه خبری لقمه: مواد غذایی که شما مصرف می کنید، برای سلامت جنسی بسیار مهم استدر زیر برخی خوراکی هایی که بر قدرت نعوظ، تحرک اسپرم و قدرت و تقویت جنسی تاثیر زیادی دارد، معرفی می شود.
رفع مشکلات گوارشی در خانم های باردار با توصیه های طب سنتی پایگاه خبری لقمه: یکی از شکایت‌های شایع خانم‌های باردار معضل درد معده، نفخ، سوزش و رفلاکس است. «مژگان تن‌ساز» پزشک و متخصص طب سنتی برای مادران عزیز در این دوران توصیه‌هایی کاربردی دارد.
وضعیت تغذیه مردم در ایران در ایران چگونه است؟ پایگاه خبری لقمه: آخرین تحقیقات در زمینه تغذیه مردم ایران نشان می‌دهند که ایرانیان با کمبود شدید روی و اضافه وزن در گروه‌های سنی مختلف روبرو هستند؛ موضوعی که لزوم توجه و برنامه‌ریزی برای پیشگیری و کنترل اضافه وزن و چاقی و همچنین برطرف کردن کمبود ریزمغذی‌ها را نشان می‌دهد.
غذاها چطور باعث كاهش استرس می‌شوند؟ همه ما كم و بیش استرس داریم ولی چگونگی مقابله با آن در افراد مختلف، متفاوت است. مدیریت استرس می‌تواند یك ابزار قوی برای حفظ و ارتقای سلامت باشد. راهكار‌های مختلفی برای این كار وجود دارد كه یكی از آنها داشتن رژیم غذایی مناسب است.