نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  انبه تنظیم کننده قندخون افراد چاق اثرات طبی انبه به تازگی بیشتر شناخته شده است و برخ...

  تند غذا خوردن چاقتان می‌كند به سرعت غذا خوردن منجر به چاقی می‌شود.

  غذاهای مفید برای حفظ سلامت كلیه‌ها پزشكان تاكید دارند، مراقبت از كلیه‌ها به اندازه مر...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

چگونه ماندگاری مواد غذایی را بیشتر کنیم؟ هر روزه حجم بالایی ازخوارکی‌ها در سراسر جهان دور ریخته می‌شوند در حالی که بسیاری از همین مواد را می‌شد با نگهداری صحیح بیشتر و بهتر استفاده کرد. راههای نگهداری صحیح برخی از این مواد را در ادامه بخوانید.
راه های مقابله با کودکان پُرخور و شکمو با شیطنت دستش را به سمت ظرف شیرینی‌ روی میز، دراز کرد. یک نگاهش به در بود که یکدفعه مادر وارد اتاق نشود و نگاه دیگرش به شیرینی‌های داخل ظرف که از عصر تا حالا دلش را برده بود! تا آمد یکی از آن شیرینی‌های بزرگ شکلاتی را که با ترافل‌های رنگی تزئین شده بود، بردارد سر و کله مادر با ابروهای درهم رفته و یک جیغ بنفش پیدا شد که می‌گفت: «آخه من با این شکم سیری‌‌ناپذیر تو باید چکار کنم؟!» حتما شما هم با چنین صحنه‌‌هایی مواجه شده‌اید.
شیشه شیر، نوزادان را چاق می‌کند نتایج مطالعات جدید نشان می‌دهد نوزادانی که پس از 12 تا 15 ماهگی از شیشه شیر استفاده می‌کنند مستعد اضافه وزن و چاقی هستند.
آیا ماست هم خراب می‌شود؟ ماست بعد از گذشت تاریخ انقضا طعمی ترش پیدا می‌کند. البته خوردن ماست ترش هیچ ضرری ندارد اما فایده‌ای هم به بدن نمی‌رساند. از ماست ترش‌شده می‌توان برای تهیه دوغ استفاده کرد اما ارزش غذایی بسیار کمتری نسبت به ماست شیرین دارد.