نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :  
 

  شكر، ماده سمی از آب درآمد البته مصرف مقادیر بسیار كم شكر هیچ مشكلی ندارد اما...

  راز سالادهای زنانه حتما برای‌تان پیش آمده كه روزی كسالت‌بار را تجربه ...

  مقابله با زوال عقل با روغن زیتون یک مطالعه اولیه نشان می دهد افرادی که با افزایش سن...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

کی و چقدر آبمیوه به کودکمان بدهیم؟ هیچ هیجانی مثل تماشای اولین روز میوه خوردن بچه‌ها نیست. وقتی که میوه را به سروصورت‌شان می‌مالند وصحنه‌های بدیعی را به وجود می‌آورند. برای همین والدین همیشه منتظر رسیدن این روز هستند و در مورد مصرف میوه درتغذیه کودک شان سوالاتی دارند.
چرا در میانسالی دچار افزایش وزن می شویم؟ افزایش وزن در دوران میانسالی یک مشکل مرسوم و مبتلا، به ویژه در جامعه ی شهری است. بسیاری از افراد به موازات افزایش سن، وزن شان نیز افزایش می یابد و در نهایت ممکن است در حوالی 40 سالگی دچار چاقی و اضافه وزن گردند.
لاغری روانی! زمانی كه تلاش می كنید وزن‌تان را كاهش دهید، باور داشتن هدف‌تان و داشتن رفتارهای مثبت می‌تواند به همان اندازه اهمیت داشته باشد كه اصلاح رژیم غذایی و داشتن فعالیت اهمیت دارد. اگر وقتی قصد دارید رژیم لاغری بگیرید به‌خودتان انگیزه بدهید، شانس بیشتری برای موفقیت خواهید داشت.
در مدرسه چه بخوریم؟ با توجه به نزدیک شدن فصل بازگشایی مدارس، مطلب زیر را که درباره بهداشت عمومی و بهداشت محیط در مدارس، تغذیه دانش‌آموزان و رعایت نکات بهداشت فردی از سوی دانش‌آموزان است، برایتان آورده‌ایم.