نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  مصرف غذاهای آماده، توده های متورم دور پلك را تشدید می كند دكتر شاهرخ میلان در گفت و گویی افزود: این توده های...

  چقدر سوسیس و کالباس می خورید؟ مصرف روزانه 50 گرم گوشت فرآوری شده که معادل یک عدد...

  آشنایی با شایع‌ترین روش‌های انتقال هپاتیت C یک فوق تخصص گوارش و کبد، شایع‌ترین راه انتقال هپا...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

وزن کم کردن سریع واقعا ممکن است! برخی از متخصصان بر این باورند، كاهش وزن سریع اصلا جالب نیست و باید كاهش وزن در مدت طولانی انجام شود اما امروزه تحقیقات نشان داده، اگر به درستی برنامه كاهش وزن و رژیم آن اجرا شود، هیچ‌اشكالی به كاهش وزن نسبتاسریع وارد نیست!
ماجرای واکس روی پوست سیب چیست/ پارافین سرطانزا نیست! معاون فنی سازمان حفظ نباتات کشور گفت: پارافین در محصولاتی مانند سیب و مرکبات به‌عنوان جلادهنده و براق کننده استفاده می‌شود و سرطان‌زا نیست.
پس‌لرزه‌‌های تغییر موقتی نرخ دلار بر سبد مصرفی خانوار بعد از نوسانات نرخ دلار و ایجاد نگرانی مبنی بر افزایش قیمت کالاها، مصرف‌کنندگان باز هم برای تامین برخی کالاهای خود به بازار مراجعه کرده و همین امر، تولیدکنندگان را منجر به بروز رفتار دوگانه کرده است.
بزرگ شدن سینه ها در مردان و طاسی در زنان بدن سازان ممکن است اقدامات افراطی ای جهت بهبود عملکرد جسمی و فیزیکی خود انجام دهند. به گزارش سلامت نیوز همانطور که سایت مایوکلینیک می گوید بدن سازان و دیگر ورزشکاران ممکن است مکمل هایی مانند استروئید، کراتین، دیورتیک ها استفاده کنند در حالیکه متوجه خطرات و عوارض جانبی مهم این داروها نباشند.