نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  مصرف منظم گیلاس خطر حمله نقرس را کاهش می‌دهد محققان اعلام کردند که مصرف منظم گیلاس خطر حمله نقر...

  چه بخوریم تا ام اس نگیریم؟ بحران ویتامین دی این روزها در جماعت ایرانی به اوج ...

  رهایی از مشکلات و اختلالات خوردن چگونه است؟ پایگاه خبری لقمه: اختلالات مربوط به خوردن نوعی اخت...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

نقش تغذیه در میگرن و کنترل آن بیماری میگرن که 15 تا 20 درصد از مردان و 25 تا 30 درصد از زنان از آن رنج می‌برند، با سردرد شدید و عمیق، نبض دار‌ و اغلب دردهای تکرار شونده و حساسیت به نور بروز پیدا می‌کند. درد شدید معمولا از صبح زود شروع می‌شود و ممکن است یک سمت سر را درگیر کند و همراه با استفراغ یا تهوع باشد. 10 درصد از مبتلایان به میگرن، دچار اختلالات چشمی، گیجی و ضعف بعد از حملات میگرن نیز می‌شوند.
نون با کچلیک و یک استراتژی غذایی پایگاه خبری لقمه: کلیپ کچلیک ثابت می کند که صنایع غذایی و رستوران های ما می توانند با بهره گیری خلاقانه و سالم از طریق ساخت کلیپ های سرگرم کننده به تبلیغ محصولات خود بپردازند
انسان‌های موحد در خوراک خویش نیز تسلیم خداوند هستند خدای تعالی به یک دسته از انسان‌ها توفیق می‌دهد، تا به اینجا برسند که بگویند: خدایا! بگو چگونه بخورم، کجا بخورم و چه‌قدر بخورم؟ این اخلاق موحدین است که به آنچه او اجازه خوردنش را داده، تسلیم هستند.
لطفا لبنیات آلوده نوش جان نكنید! نتایج دو تحقیق انجام شده در سال های 90، 91 و 92 نشان داد كه تمام فرآورده های لبنی سنتی كه بدون طی هیچ گونه مرحله پاستوریزاسیون و میكروب زدایی، به صورت فله و در فرآیند تولید به مصرف، از دامداری ها به مغازه های عرضه لبنیات سنتی حمل شده اند، دارای آلودگی میكروبی و باكتریایی بوده اند.