نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

خوراکی‌‌ها علیه اسـترس استرس ممكن است همه جا با شما باشد، مثل محیط كار، در هنگام رانندگی، در جشن‌ها و مراسم و یا حتی در منزل و زمانی كه اخبار ناخوشایندی ممكن است از طریق رادیو و تلویزیون به گوشتان برسد، اما در دنیای پرتنش امروز، چه كسانی ممكن است از استرس در امان باشند؟
جلوگیری از ابتلا به افسردگی با مصرف لبنیات یک روانپزشک با تاکید بر مصرف لبنیات تازه و مغزهایی مانند پسته، بادام و گردو گفت: بیشترین میزان سرتونین در ماست و شیر تازه دیده می‌شود.
آیا خوردن میوه چربی خون را بالا می برد؟ درباره میوه‌ها پرسش‌های زیادی پرسیده می‌شود این‌که میوه و سبزی را چه زمانی از روز بخوریم که بیشترین نفع را از ویتامین‌ها و املاح معدنی آن ببریم؟ آیا هرچه بیشتر میوه بخوریم مواد مغذی بیشتری جذب بدنمان می‌شود؟ این‌که می‌گویند زیاده‌روی در مصرف میوه‌ها باعث افزایش تری‌گلیسیرید خون می‌شود صحت دارد؟ آیا می‌شود میوه و سبزی را جایگزین وعده شام کرد؟ چرا می‌گویند میوه را زود قاچ نکنید؟
عسل موم‌دار نخرید مدیرعامل اتحادیه زنبورداران ادعا کرد:از آنجا که زنبورعسل برای درست کردن هر گرم موم، شش گرم عسل مصرف می‌کند، احتمال تقلبی بودن عسل‌های موم‌دار عرضه‌شده در سطح خرده‌فروشی‌های شهر و به‌کارگیری پارافین وجود دارد.