نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :  
 

  دانش آموزان مواد غذایی حاوی آهن مصرف کنند سرپرست دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت، درمان ...

  بسیاری از سالمندان از کمبود ویتامین B12 رنج می برند تغییراتی که به دنبال افزایش سن در بدن سالمندان ایج...

  آب کرفس از فشارخون بالا پیشگیری می‌کند کارشناس صنایع غذایی معاونت غذا و داروی دانشگاه علو...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

توصیه‌هایی برای شیوع تب کریمه‌ کنگو/ شیر فله‌ای نخورید مدیرکل دفتر مدیریت بیماری‌های دامی سازمان دامپزشکی از ابتلای 12 نفر از هموطنان‌مان به بیماری تب‌ کریمه‌کنگو و فوت چهار نفر از آنها خبر داد و گفت:‌ خوردن گوشت قرمز نمی‌تواند ناقل این بیماری به انسان باشد اما از مصرف شیر فله‌ای و غیرپاستوریزه باید خودداری شود.
همه چیز درباره محبوب‌ترین نوشیدنی دنیا برای تعداد بی‌شمار مردمی که به این نوشیدنی باستانی و 5 هزار ساله وابسته‌اند، چای یعنی زندگی، یعنی آغاز روز و در یک کلام بخشی از فرهنگی جهانی که پیر و جوان در هر نقطه این کره خاکی روز خود را با آن آغاز می‌كنند و ادامه می‌دهند.
نمایشگاه عکس‌های سفره‌های هفت سین تا پایان فروردین دایر است/ اسامی هنرمندان اعلام شد پایگاه خبری لقمه: نمایشگاه عکس‌ «سفره‌های هفت سین» که 25 اسفندماه در مجموعه فرهنگی هنری برج آزادی گشایش یافت، از 2 تا 30 فروردین در این محل برقرار است.
روش های تنظیم ساعت شکم! چقدر با چرخه بیولوژیک گرسنگی و سیری آشنا هستید؟ آیا شما هم یکی از آنها در وجود خودتان دارید؟ نتایج تحقیقات نشان می دهند اعصاب شکم براساس ساعت مشخصی کار می کنند و در زمان های خاصی از روز غذا خوردن را محدود می کنند.