نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  تغذیه فوتبالیست ها فوتبال، ورزشی است مبتنی بر قدرت، سرعت و مهارت که ه...

  7 فایده آب هندوانه آب هندوانه نه تنها یک نوشیدنی گوارا و مناسب برای ف...

  آیا گوشت کبابی خطرناک است؟ بهترین روش برای پختن گوشت در وهله اول بخارپزکردن، ...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

گفت و گو با مالک پدیده شاندیز درباره رازهای موفقیتش شاید تا الان نام «محسن پهلوان» را نشنیده باشید؛ اما قطعا کارهایی که او کرده، شما را به تحسین واداشته است! او که پیش از این درکار ساخت و ساز بوده، درسال‌های گذشته با راه‌اندازی رستوران‌های زنجیره‌ای «شاندیز» درایران، امارات و افغانستان سروصدای زیادی راه انداخته. آخرین رستوران او «پدیده شاندیز» نام دارد که در 6 ماه ابتدایی سال 88 با مانور تبلیغاتی روی همزمانی تولد امام رضا(ع) با روز 8/8/88، تیزرهای تلویزیونی گوناگونی را در صداوسیما روی آنتن فرستاد.
حجت الله ایوبی: نوروز سفره رنگین الهی بر زمین است پایگاه خبری لقمه: حجت الله ایوبی گفت: جشن نوروز جشن نیکی هاست و جشنواره رنگ، ما از دیار رنگیم و گرمی و آفتاب، چه زیبا گفت مختومقلی که نوروز سفره رنگین الهی بر زمین است و رنگ کجا و دشنه و جنگ کجا؟
غذاهای خطرناک را بشناسید هر جای دنیا غذای مخصوص خود را دارد. اما بعضی از این غذاها هستند که امتحان کردن آنها واقعا جرات می‌خواهد، چرا که خوردن آنها ممکن است منجر به مرگی دردناک شود! فکر نکنید با غذاهای عجیب و غریبی سر و کار داریم!
میوه ضدچاقی را با پوست بخورید پزشکان در یک آزمایش جدید دریافتند که «اسید اورسولیک» موجود در پوست سیب به افزایش حجم عضلات و چربی مفید قهوه‌ای در موش‌ها کمک می‌کند.