نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  پوست پرتقال برای سلامت پوست مفید است بیشتر افراد بر این باورند که پوست میو‌ه‌ای همچون پ...

  مصرف نابجای ویتامین C و d نارسایی کلیه را به همراه دارد مصرف مداوم و بیش از حد ویتامینهای C و d سبب بروز ا...

  بهترین راه و رسم منجمد کردن سبزی‌ها شرایط مناسب برای فریز کردن، زمانی فراهم خواهد شد ک...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

قابل توجه خانم‌هایی که بعد از ازدواج چاق شده‌اند در موارد زیادی مشاهده می کنیم خانم قبل از ازدواج در کنترل وزن و تناسب اندامشان دقت و حساسیت فوق العاده ای دارند؛ اما پس از ازدواج با اضافه وزن زیادی مواجه می شوند و هرگز پی به علت آن نمی برند. در این مطلب به مواردی که موجب این اتفاق می شود، می پردازیم.
تاثیر غذا بر برندسازی مقاصد گردشگری و توسعه پایدار فضایی پایگاه خبری لقمه: معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام شهر ری بر اهمیت توجه به تنوع غذایی ایران برای برندسازی مقاصد گردشگری و توسعه پایدار فضایی تاکید کرد.
ضررهای مصرف زیاد چای سیاه نوشیدن یک فنجان چای داغ پس از یک روز پرمشغله می تواند خستگی را از تن درآورد. قرن هاست که از این نوشیدنی داغ و آرام بخش، برای آرام کردن ذهن و بدن استفاده می شود.
بیخوابی با نوشابه های انرژی زا براساس نتایج یک مطالعه جدید، نوشیدنی‌های انرژی زا موجب افزایش مشکل بی خوابی و بروز حالت عصبی در مصرف کنندگان آن میشود،‌در سال های اخیر مصرف نوشیدنی های انرژی زا در میان افراد از جمله ورزشکاران افزایش یافته که می تواند تاثیرات منفی قابل توجهی بر سلامت آنان داشته باشد.