نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  آیا می‌توان با تغذیه مناسب به جنگ سرطان رفت؟ همه ما مطالب زیادی خوانده‌ایم که تأکید کرده‌اند تغ...

  وقتی مواد غذایی قاتلند! گاهی خوراكی خریداری شده از نظر ظاهری کیفیت بالایی ...

  مضرات نخوردن صبحانه شاید این نظر درست باشد كه ناآگاهی، عادات فردی و خا...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

افزایش میل و قدرت جنسی با مصرف این سبزی نشستن در جوشانده شنبلیله، جهت درمان ورم، چسبندگی و ترشحات رحمی، نرم‌كردن رحم سفت و ورم‌های سفت آن، بازكردن دهانه رحم و تسهیل زایمان و دفع جفت، مفید است. همچنین شنبلیله سبب افزایش میل و قدرت جنسی می‌شود.
شما هم می‌خواهید چاق شوید؟ رایج‌ترین دلایل برای لاغر بودن یک نفر معمولاً یکی از علت‌های زیر است:ژنتیک، خوردن غذای کمتر از میزان نیاز، داشتن سبک زندگی فعال و پر تحرک، ورزش بیش از حد.این را هم بدانید خیلی از افراد لاغر هستند به دلیل ناتوانی‌ها، اختلالات خوردن، اختلالات روحی، و یا سابقه بیماری یا عمل جراحی شدید. در این مقاله ما روش‌های افزایش وزن را با هم بررسی می‌کنیم ولی قطعاً برای افرادی که از اختلالات نامبرده رنج می‌برند بهترین راه‌حل، درمان بیماری زمینه‌ای است و بعد واجد شرایط برای این توصیه خواهند بود.
شیشه شیر، نوزادان را چاق می‌کند نتایج مطالعات جدید نشان می‌دهد نوزادانی که پس از 12 تا 15 ماهگی از شیشه شیر استفاده می‌کنند مستعد اضافه وزن و چاقی هستند.
با بوی بد دهان به طور قطعی خداحافظی کنید در روش درمان بوی بد دهان با لیزر،مراقبتهای ویژه ی پس از جراحی نیز حذف می گردد، به طوری که پس از پایان یافتن جلسه درمان،بیمار می تواند بر خلاف روش جراحی متداول به راحتی غذا مصرف کند.