نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  تأثیر مصرف گردو بر بهبود ویژگی اسپرم تحقیقات اخیر در دانشگاه کالیفرنیا نشان می‎دهد مصرف...

  بهترین دستورالعملِ پخت ماهی/ رابطه نوع طبخ ماهی و سلامت قلب مطالعات جدیدی که در مورد تأثیر مصرف ماهی صورت گرفت...

  چقدر در روز میوه خشک بخوریم پایگاه خبری لقمه: میوه های خشک رایحه کمتری نسبت به...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

روغن زیتون خالص و مرغوب را بشناسید عضو شورای ملی زیتون، رنگ روغن زیتون خالص و مرغوب را زرد متمایل به سبز عنوان کرد و گفت: باید تلخی و تیز بودن آن، انتهای گلو را بسوزاند.
گفت و گو با مالک پدیده شاندیز درباره رازهای موفقیتش شاید تا الان نام «محسن پهلوان» را نشنیده باشید؛ اما قطعا کارهایی که او کرده، شما را به تحسین واداشته است! او که پیش از این درکار ساخت و ساز بوده، درسال‌های گذشته با راه‌اندازی رستوران‌های زنجیره‌ای «شاندیز» درایران، امارات و افغانستان سروصدای زیادی راه انداخته. آخرین رستوران او «پدیده شاندیز» نام دارد که در 6 ماه ابتدایی سال 88 با مانور تبلیغاتی روی همزمانی تولد امام رضا(ع) با روز 8/8/88، تیزرهای تلویزیونی گوناگونی را در صداوسیما روی آنتن فرستاد.
ویژگی های عسل مرغوب چیست؟ برای بهره بردن از خواص فراوان و شفا د هندگی عسل، از این نوع استفاده نکنید. در حالت کلی عسل تهیه شده از مواد قندی که زنبور عسل هیچ گونه نقشی در جمع آوری آن نداشته باشد و افزودن هر ماده ای دیگر اعم از مواد قندی و انواع اسانس ها، رنگ ها وانواع نگهدارنده ها به عسل، جزء موارد تقلب محسوب می شود و ارزش آن در مقایسه با عسل صفر است.
آشنایی با حقه های رژیم لاغری پژوهش جدیدی نشان می‌دهد که گذاشتن یک بسته یخ روی بافت چربی می‌تواند به سوختن کالری در بدن کمک کند. اما به‌راستی کدام حقه رژیم‌های لاغری واقعاً کار می‌کند؟