نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  این پنج ماده غذایی عمر شما را طولانی می کند پایگاه خبری لقمه: نتایج تحقیق محققان چینی نشان داد...

  تغذیه فوتبالیست ها فوتبال، ورزشی است مبتنی بر قدرت، سرعت و مهارت که ه...

  آیا نوشابه های انرژی زا واقعا موثرند؟ لقمه: بر اساس یافته های یک تحقیق جدید، احتمال دارد...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

خوراکی‌هایی با کالری منفی و صفر کدامند مواد غذایی کم کالری، می توانند به کسانیکه به دنبال کاهش وزن هستند کمک کنند چرا که، بدن مجبور می شود تا از انرژی های ذخیره شده خود نیز در کنار آنها استفاده کند.
20 توصیه ناب تغذیه‌ای از امام رضا (ع)/ جلوگیری از زکام زمستانی با این خوراکی کسانی که به ضعف حافظه دچارند،‌ بهتر است همه روزه هفت مثقال کشمش سیاه، ناشتا بخورند و نیز سه تکه زنجبیل که در عسل خوابانده‌اند (زنجبیل پرورده) با کمی خردل ضمن غذای روزانه خود بخورند.
آیا به غذا خوردن معتاد هستید؟ نمی‌توانید دست از غذا خوردن بکشید؟ حتی وقتی سیر هستید و دلتان حتی یک ذره هم ضعف نمی‌رود، باز هم دوست دارید خوراکی در دهان بگذارید؟ اگر این حالت شما در موقعیت‌های استرس‌زا بیشتر می‌شود، باید به این فکر کنید که ممکن است به غذا خوردن معتاد شده باشید. اگر می‌خواهید از این موضوع مطمئن شوید، می‌توانید آزمون زیر را انجام دهید تا ببینید به غذا اعتیاد دارید یا نه!
زیتون بخورید تا سکته نکنید و سرطان نگیرید برای اینکه وزنتان کاهش یابد، سکته نکنید، سرطان نگیرید، دچار آسم نشوید و برای ده‌ها فایده دیگر؛ حتماً زیتون مصرف کنید.