نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  بهترین روش برای سفید کردن دندان کدام است؟ خیلی اوقات افرادی را می‌بینیم که ظاهر بسیار زیبا و...

  غذاهای آماده و كم‌خاصیت همه ما هر روز انواع و اقسام مواد غذایی آماده و نیم...

  مروری بر برخی خواص دارویی و درمانی زالزالک زالزالک میوه‌ای پاییزی است که این روزها در بازار م...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

گزارش تصویری اختصاصی از تور قطار گردشگری تهان_شمال (سوادکوه) پایگاه خبری لقمه: تور قطار گردشگری ساعت هفت روز جمعه 18 اسفند ماه، حرکت خود را از ایستگاه راه آهن تهران به سمت سوادکوه در استان مازندران آغاز کرد و بعد از عبور از گرمسار، بن کوه، کبوتر دره، سیمین دشت، زرین دشت، مهاباد، فیروزکوه، گدوک ، دوگل، ورسک و سرخ آباد وارد ایستگاه راه آهن سوادکوه شد.
زیتون سبز بخوریم یا زیتون سیاه؟ برای همراهی با غذا دوست دارید زیتون سیاه میل کنید یا زیتون سبز؟! شاید زیتون سبز کمی تکراری شده و زیتون سیاه به‌دلیل سر و شکلی که دارد، زیبا‌تر باشد! اما به نظر شما متخصصان تغذیه کدام زیتون را توصیه می‌کنند؟ زیتون رنگ‌شده نخورید!
میوه های مردانه و زنانه تا به حال به این فکر کرده‌اید که میوه‌ها را می‌توان به دو گروه زن و مرد تقسیم کرد؟ همه ما می‌دانیم که تمام میوه‌ها و سبزیجات غنی از ویتامین‌ها و مواد معدنی هستند و آنها را باید جزء ضروری و ثابت سفره خود قرار دهیم، اما جالب است بدانید که یکسری میوه‌ها برای خانم‌ها فواید بیشتری دارند تا آقایان و برعکس.
چگونه تاکسی اینترنتی حق نوبت مردم را می خورند؟ پایگاه خبری لقمه: رونق خرید اینترنتی نان تازه به بلای جان مردم منتظر در صف نانوایی ها تبدیل شده و باعث اتلاف وقت بیش از پیش ایشان می شود.