نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  بهتر است این 7 ماده غذایی را نخورید شیوه زندگی مانند الگوهای تغذیه‌ای ناسالم و نامناسب...

  موادغذایی تصفیه کننده خون سم زدایی، امری مهم برای بهبود عملکرد اعضای بدن است...

  رهایی از مشکلات و اختلالات خوردن چگونه است؟ پایگاه خبری لقمه: اختلالات مربوط به خوردن نوعی اخت...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

جهان‌سومی‌ها تولیدکننده چای و انگلیس بزرگ‌ترین تاجر دبیر سندیکای کارخانه‌های چای گفت: کشور‌های ترکیه و آذربایجان با مصرف سرانه سه کیلوگرم چای بیشترین مصرف‌کننده چای در جهان هستند و آمریکا با میزان مصرف سرانه 0.6 کیلوگرم کمترین مصرف‌کننده‌ی این محصول به‌شمار می‌رود.
با آشپــزی هم می توان ثروتمند شد لقمه: دنیای آشپزی با عطرها و رنگ‌هایش هر كسی را می‌تواند به سوی خود جلب كند. شاید كمی دور از ذهن باشد كه آشپزی به عنوان یك حرفه، راهی برای ثروتمند شدن باشد اما در دنیای خوش طعم آشپزی، این اتفاق به كرات افتاده است.
چرا نباید در ظروف مسی غذا بپزیم؟ یک متخصص تغذیه با بیان این‌که بهتر است در ظروف مسی پخت و پز صورت نگیرد، توضیح داد: استفاده مکرر از مس، موجب انتقال مس به بدن و بروز عوارضی در بدن و ایجاد بیماری‌هایی مانند آسیب‌های مغزی، عقب‌ افتادگی ذهنی و بیماری‌های کلیوی می‌شود.
دلایل حامد توسلی برای طبخ کمتر غذاهای گوشتی در تلویزیون پایگاه خبری لقمه:حامد توسلی گفت: من مطمئنم یک درصد قشر متوسط رو به بالا و 99 درصد قشر ضعیف بیننده برنامه ما هستند. من برای رضایت و خوش آمد آن یک درصد نمی توانم استیک بپزم.