نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  مردان چه غذاهایی بخورند؟ برای داشتن یک رژیم غذایی سالم، بهترین راه گنجاندن ...

  میوه‌ها و سبزیجات را چگونه سالم نگهداریم؟ سبزی‌ها و میوه‌ها به دلیل برخورداری از انواع ویتام...

  زمان مناسب برای پخت گوشت و مرغ یخ زده پایگاه خبری لقمه: متخصص تغذیه و رژیم درمانی گفت: ز...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

بهترین زمان برای لاغر شدن در روز بررسی ها نشان می دهند از جمله اقدامات دیگر مصرف و نوشیدن آب تازه و سالم قبل از خوردن صبحانه است تا به این طریق وزن فرد کاهش بیابد.
دستور تهیه 10 جوشانده ضد سرما خوردگی رایج ترین نوشیدنی ما چای است اما به گفته متخصصان طب سنتی زیاده روی در مصرف آن توصیه نمی شود، بنابراین بد نیست در کنار آن نوشیدنی های جایگزین مانند انواع جوشانده ها و دم نوش های گیاهی را هم امتحان کنید که هم راحت تهیه می شوند و هم هر نوع سلیقه ای را پوشش می دهند. جوشانده ها از جوشیدن دانه، ریشه یا برگ گیاهان در آب جوش تهیه می شوند. حالا شاید این سوال پیش بیاید که چه تفاوتی بین دم نوش و جوشانده وجود دارد؟
با بوی بد دهان به طور قطعی خداحافظی کنید در روش درمان بوی بد دهان با لیزر،مراقبتهای ویژه ی پس از جراحی نیز حذف می گردد، به طوری که پس از پایان یافتن جلسه درمان،بیمار می تواند بر خلاف روش جراحی متداول به راحتی غذا مصرف کند.
موز، کیوی و پرتقال موثر در کنترل فشارخون یک فوق تخصص نفرولوژی بزرگسالان عنوان کرد: خوردن لبنیات، سبزی‌جاتی مانند گوجه‌فرنگی و میوه‌هایی مانند موز، کیوی، پرتقال و خرما که حاوی مقادیر بسیاری از کلسیم و پتاسیم هستند در کنترل فشار خون موثر هستند.