نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :  
 

  آداب غذا خوردن در سفر از نگاه طب سنتی/برای جلوگیری از آب به آب شدن چه کنیم یک متخصص طب سنتی توصیه کرد: برای پیشگیری از بیماری...

  پیشگیری از سرطان با نان سبوس دار با وجودی که نان های سبوس دار نسبت به نان های بدون ...

  استفاده از چاشنی های جایگزین نمک در غذاها پایگاه خبری لقمه: معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

معجزه رنگ ها در شادابی و تناسب اندام شما محیط، پر از عاملی برای شادابی است، اگر بشقاب غذای شما رنگی باشد بدن شما هم شاداب و سلامت خواهد بود پس بروید سراغ رنگ‌های طبیعی. همه می‌گویند رنگ سیاه آدم را لاغرتر نشان می‌دهد اما برخی رنگ‌ها هستند كه واقعا انسان را لاغر می‌كنند نه اینكه چاقی را استتار كنند. خیلی راحت رنگ‌های قرمز، سبز و زرد را امتحان كنید تا لاغر شوید.
بو کردن قرص برنج مرگ آور است هر چند قرص برنج برای از بین بردن آفت های برنج مورد استفاده قرار می گیرد اما سوء مصرف آن توسط برخی افراد باعث مرگ آنان شده و كارشناسان می گویند حتی بو كردن آن هم ممكن است شخص را به دیار باقی بفرستد.
آشنایی با خواص آرتیشو آرتیشو یا همان کنگر فرنگی خواصی دارد که به درد سلامتیتان می‌خورد. با ما همراه باشید تا با گوشه‌ای از خواص این کنگر آمده از فرنگ آشنا شوید.
برای سوزاندن کالری یک قوطی نوشابه چقدر باید بدویم؟ محققان آمریکایی می گویند: برای سوزاندن کالری یک قوطی نوشابه باید چهار مایل (6.437 کیلومتر) دوید.