نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  شیرینی هایی که شما را زشت می کنند! اگر عاشق شیرینی هستید باید در خوردن آن بسیار دقت ک...

  در 3 ماهه اول بارداری گلپر نخورید! گلپر یکی از معروف‌ترین گیاهان در طب سنتی برای درما...

  توصیه‌هایی برای همزمانی کرونا و آنفولانزا در فصل سرد پایگاه خبری لقمه: اگر در فصل گرما با شدت بسیار زیا...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

دستور تهیه 10 جوشانده ضد سرما خوردگی رایج ترین نوشیدنی ما چای است اما به گفته متخصصان طب سنتی زیاده روی در مصرف آن توصیه نمی شود، بنابراین بد نیست در کنار آن نوشیدنی های جایگزین مانند انواع جوشانده ها و دم نوش های گیاهی را هم امتحان کنید که هم راحت تهیه می شوند و هم هر نوع سلیقه ای را پوشش می دهند. جوشانده ها از جوشیدن دانه، ریشه یا برگ گیاهان در آب جوش تهیه می شوند. حالا شاید این سوال پیش بیاید که چه تفاوتی بین دم نوش و جوشانده وجود دارد؟
کدام نان را باید انتخاب کرد؟ به نظر شما کدام نان سالم‌تر است و گزینه بهتری برای همراهی غذاهای شماست؟ سنگک، بربری، تافتون یا لواش؟! برای شما ارزش غذایی نان مهم است یا مدت زمان ماندگاری‌اش؟! در ادامه پاسخ کارشناسان تغذیه به این سؤال‌ها را بخوانید.
سه ماه قبل از بارداری چای سبز نخورید علت این قضیه آنتى‏ اكسیدان موجود در چاى سبز است كه فعالیت اسیدفولیك را مهار مى‏ كند.
شام ‌خوردن را كنار نگذارید «شب‌ها شام نمی‌خورم، برنج و نان را كه كاملا از وعده غذایی شب حذف كرده‌ام، شب‌ها یك لیوان شیر، یك ظرف سالاد یا حتی یك عدد سیب به عنوان شام برایم كافی است». اینها جملاتی است كه این روزها از زبان بسیاری از افراد و بخصوص خانم‌ها می‌شنویم.