نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  راهکارهای تغذیه ای کنترل چربی خون پایگاه خبری لقمه: حمید حاجی فرجی ضمن تشریح دلایل ا...

  بایدها و نبایدهای تغذیه‌ای در ایام حج حج از واجبات الهی است که در تزکیه نفس و تعالی روح ...

  نتایج خودداری دانش‌آموزان از خوردن صبحانه چیست؟ یك متخصص تغذیه با بیان اینكه گرسنگی تنها روی حافظه...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

مستحبات و مکروهات غذا خوردن در این مقاله، برخی از مواردی که باید هنگام خوردن غذا رعایت شوند، اموری که ترک آنهاهنگام غذا خوردن شایسته است،حالاتی که غذا خوردن در آنها نکوهش شده،آدابی که رعایت آنها به هنگام غذا خوردن با دیگران ضروری است وآداب پایان غذا و برچیدن سفرهاز نظر احادیث و روایات اسلامی برشمرده شده است.
خواص ضد سرطانی هویج خواص ضدسرطانی هویج رنده شده و ارتباط افسردگی با پارکینسون عناوین مهمترین یافته های پزشکی امروز هستند.هویج رنده شده مهمترین ماده غذایی برای پیشگیری از سرطان، بیماری های عصبی و قلبی عروقی است.
قیمت دلار چه زمانی واقعی می‌شود؟ پایگاه خبری لقمه: یک کارشناس حوزه اقتصاد گفت: بنیاد قیمت دلار در بازار ایران مبتنی بر ما به التفاوت نرخ تورم ایران و آمریکا است بنابراین کاهش قیمت دلار نشان دهنده افت تورم است.
چگونه از سرماخوردگی پیشگیری کنیم؟ شستن دست‌ها! ویروس سرماخوردگی از طریق قطر‌ه‌های میکروسکوپی بیمار منتقل می‌شود. بیمار عطسه می‌کند و قطره‌های ریز در هوا اسپری و روی سطوح اطراف پخش می‌شوند. یا بیمار درون دست خود عطسه می‌کند و با لمس اشیاء، ویروس به همه اشیای دوروبر منتقل می‌شود.