نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  تقویت قوای جنسی مردان با 5 ماده غذایی مواد غذایی تابستانه برای مردان فواید بسیاری دارد. ...

  با هم غذا بخورید تا سالم بمانید حتما این اصطلاح را زیاد شنیده‌اید که اغلب راجع به ...

  تغذیه مناسب در دوران بارداری پایگاه خبری لقمه: ٤٠هفته باردارى (یا مدت زمان بیشت...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

كدام موادغذایی را باید در یخچال گذاشت؟ برای خریدكردن از خانه خارج می‌شوید، خریدهایتان را می‌كنید و به خانه برمی‌گردید، همه چیزهایی را كه خریده‌اید در جای خودشان قرار می‌دهید و موادغذایی را در یخچال و فریزر می‌گذارید و سپس راحت مقابل تلویزیون دراز می‌كشید اما صبر كنید، دست نگه دارید، می‌دانید برخی از موادغذایی اگر در یخچال و فریزر نگهداری شوند، ارزش غذایی خود را از دست می‌دهند و زودتر خراب می‌شوند؟ این را هم می‌دانید كه برخی از موادغذایی كه در محیط خانه و در فضای معمول نگه می‌دارید از فریزشدن سود خواهند برد؟
گزارش تصویری/ افزایش مصرف فست فود در کودکان اگر گشتی در میان رستوران های شهرتان بزنید متوجه می شوید که کودکان هر روز بر شمار علاقه مندان بر فست فود اضافه می شوند.
شرایط لازم برای درمان چاقی با جراحی یک متخصص و فلوشیپ جراحی چاقی معتقد است که اگر معایب چاقی و معایب عمل جراحی را برای مقایسه با هم در دوکفه ترازو قرار دهیم، بدون شک معایب چاقی سنگین تر خواهدبود.
۱۴ ماده غذایی که طول عمر را زیاد می‌کند یک متخصص تغذیه گفت: به جای آنکه به دنبال روش‌های عجیب و غریب باشیم اگر ۱۴ ماده غذایی را در زنجیره غذایی روزانه بگنجانیم نه تنها بسیاری از بیماری‌ها را از خود دور می‌کنیم بلکه طول عمر بیشتری خواهیم داشت.