نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  غذاهای سرخ‌شده احتمال بروز سرطان را افزایش می‌دهند یک متخصص تغذیه گفت: غذاهای سرخ‌شده و روغن‌هایی که ...

  آیا خوردن غذایی که روی زمین افتاده است اشکالی ندارد؟ هر وقت پسرم غذا و مواد خوراکی‌اش را روی زمین می‌ان...

  مصرف زیاد نوشابه باعث فلج عضلانی می‌شود محققان هشدار دادند که مصرف زیاد نوشابه باعث می‌شود...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

غذاهایی که با خوردن آنها گرسنه‌تر می‌شوید! احساس گرسنگی در مغز فرمان خوردن را صادر می‌کند و اگرچه خوردن غذا سبب سیری می‌شود اما برخی خوراکی‌ها بنا به دلایل متعدد، احساس گرسنگی را از بین نمی‌برد و برعکس، سبب میل به خوردن بیشتر می‌شود.
بهبود رشد اقتصادی و سرمایه‌گذاری در دولت سیزدهم پایگاه خبری لقمه: آمارها نشان می‌دهد رشد اقتصادی در سال های 92 تا 1400 به حدود نصف دوره هشت ساله پیش از آن کاهش یافت. در این میان بخش ساختمان شدیدترین کاهش را تجربه کرد به طوری که متوسط رشد 4.6 درصدی در دولت نهم و دهم به رشد منفی 4.6 درصدی تبدیل شد. با این حال با شروع دولت سیزدهم این روند بهبود چشمگیری داشته است.
نقش تغذیه در میگرن و کنترل آن بیماری میگرن که 15 تا 20 درصد از مردان و 25 تا 30 درصد از زنان از آن رنج می‌برند، با سردرد شدید و عمیق، نبض دار‌ و اغلب دردهای تکرار شونده و حساسیت به نور بروز پیدا می‌کند. درد شدید معمولا از صبح زود شروع می‌شود و ممکن است یک سمت سر را درگیر کند و همراه با استفراغ یا تهوع باشد. 10 درصد از مبتلایان به میگرن، دچار اختلالات چشمی، گیجی و ضعف بعد از حملات میگرن نیز می‌شوند.
کشک و قره قوروت دشمن پوکی استخوان زهره خدایی در گفت‌وگویی گفت: کلسیم یک نوع ماده معدنی است که وجودش به مقدار کم برای بدن لازم است .وجود این ماده در ساختمان هورمون‌ها و هم در ساختمان استخوان ها بسیار ضروری و مهم است.