نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  میوه‌هایی برای رفع بوی بد سیر متخصصان آمریکایی پس از انجام پژوهش‌هایی درباره خوا...

  بعد از صرف غذا "میوه" نخورید! مصرف متعادل میوه‌ها در طول روز بویژه در میان وعده‌...

  اضافه وزن در کمین کودکان مادران سیگاری‌ وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: کودکا...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

شیوه های نادرست کاهش وزن و پیامدهای ناشی از آنها در طی سالیان اخیر، چاقی به یکی از مشکلات مهم عرصه سلامت و بهداشت تبدیل شده است. تغییرات شیوه زندگی مهمترین عامل بروز این معضل محسوب می شود.
بااین میوه ها پوستتان را "لیزردرمانی" کنید قبل از آنکه به سراغ درمان های گران قیمت برای زیبایی پوست صورتتان بروید می توانید مصرف این میوه ها و سبزیجات و تاثیر معجره آسای آن بر پوست صورتتان را امتحان کنید.
101نکته برای این‌که یک آشپز حرفه‌ای شویم؟ در این مقاله دانستنیهای لازم برای آشپزی آورده شده است تا برای کسانیکه تازه آشپزی را شروع می کنند و یا تجربه خوبی از نکات اشپزی ندارند مفید باشد این مقاله دارای چندین بخش است که هر قسمت جداگانه مشخص و نکات یک سری از غذاها ذکر شده است مطالعه این مقاله به هر بانوی ایرانی توصیه می شود.
اگروفود سی‌ام آغاز به کار کرد/آنچه که باید از اگروفود بدانید سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی صنایع کشاورزی، مواد غذایی، ماشین‌آلات و صنایع وابسته با حضور علی آقا محمدی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس گروه اقتصادی دفتر مقام معظم رهبری، پائول مرتز رییس فیرترید بخش خارجی مونیخ، سید احمدرضا علایی طباطبایی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران و صدیف بیک زاده عضو هیات مدیره نمایشگاه بین‌المللی افتتاح شد.