نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

ارتباط چاقی با یک پنجم موارد مرگ و میر در انسان تحقیقات جدید نشان می‌دهد که چاقی می تواند عامل یک پنجم مرگ و میر انسان‌ها باشد.
رابطه مستقیم ابتلا به کرونا و کمبود ویتامین D پایگاه خبری لقمه: محققان دریافتند بین کمبود ویتامین D و احتمال آلودگی به کروناویروس ارتباط وجود دارد.
آیا «کوکاکولا»یک کالای صهیونیستی است کمپانی «کوکاکولا» با شعار تامین آسایش مردم متولد شد و اکنون پس از ۱۲۵ سال به بحران آب دامن می‌زند، در کشتار مردم فلسطین با اسرائیل همکاری می‌کند، کارگران را در کلمبیا می‌کشد و در هند به کوکای قاتل معروف شده است.
راهنمای خرید و نگهداری ظروف و اشیای نقره نقره یکی از فلزات گرانبها و محبوب پس از طلاست که اکثر ما زیور‌آلات، مجسمه و آینه شمعدان یا ظروفی از این جنس در خانه داریم.اشیا و ظروفی که امروزه بیش از سابق مخاطب و خواهان پیدا کرده است و به همین دلیل در هر نقره‌فروشی مدل‌های گوناگونی از ظرف و ظروف از نمکدان و کارد و چنگال گرفته یا سرویس‌های چایخوری و... پشت ویترین جلوه‌گری کرده و دل از تماشاچیان پشت ویترین می‌برند. در این نوشتار ضمن اشاره به برخی از مواردی که هنگام خرید ظروف و اشیا نقره باید مدنظر قرار داد، به ارائه برخی اطلاعات در مورد این کالا پرداخته‌ایم. اگر به این موضوع علاقه‌مندید، ادامه مطلب را بخوانید.