نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  رژیم‌هایی که باعث ریزش موها می‌شوند موها برای رشد به مواد مغذی و ویتامین‌ها نیاز دارند...

  مصرف زیاد زرده تخم مرغ باعث سکته قلبی می‌شود لقمه: مطالعات جدید محققان کانادایی نشان داد که مصر...

  آمادگی برای شروع درمان سرطان پایگاه خبری لقمه: سرطان به‌عنوان یک بیماری مزمن و ...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

افزایش نشاط و شادابی با مصرف روغن زیتون برای رفع یبوست بهتر است که صبح ناشتا چند عدد سیب را به صورت کمپوت پخته و یک یا دو قاشق غذاخوری روغن زیتون هنگام مصرف اضافه کنند, این کار علاوه بر رفع یبوست, بدن را از مواد زائد پاکسازی می‌کند و موجب شادابی و سرحالی می‌شود.
هر قرص را چه موقع باید خورد؟ بسیاری از ما مجبوریم برای پیشگیری یا درمان خود هر روز دارو بخوریم اما آیا می‌دانید هر دارویی را باید در زمان مناسبش در روز مصرف كرد؟ تحقیقات نشان داده خوردن داروها در زمان نادرست نه تنها اثر آنها را كم می‌كند بلكه در بعضی موارد ممكن است برای بدن مضر باشد. برای مثال خوردن داروهایی مانند داروی درمان آرتروز، پوكی استخوان یا سوزش معده در زمان مناسب می‌تواند تاثیر شگفت‌انگیزی روی میزان اثر آنها داشته باشد و زمان بهبود شما را به‌طور چشمگیری كاهش دهد.
شخصیت خود را با مواد غذایی شکل دهید یافته های جدید علمی دانشمندان نشان می دهند که مواد غذایی می توانند در دستگاه گوارش واکنش هایی ایجاد کنند که باعث تغییرات روحی در انسان می شود و بر شخصیت انسان تاثیر می گذارد .
تغذیه از دیدگاه ابوعلی‌ سینا (2) غذای اشخاص سودایی مزاج باید بسیار نم‌بخش و کمتر گرمی باشد، غذای صفرایی مزاجان باید نم‌بخش و خنک‌کننده باشد. کسی که خونش گرم مزاج است نیازمند خوراکی‌های سرد و کم‌تغذیه است. کسی که خونش بلغمی است باید خوراکش اندک، گرم و لطیف باشد.