نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  بارداری زمان مناسبی برای رژیم لاغری نیست بسیاری از خانم‌ها به ویژه آنهایی که چند قلو باردار...

  راز خواب آرام در تغذیه سالم است متخصصان دریافتند نه تنها قهوه و مواد حاوی کافئین ب...

  ماهی منطقه حافظه مغز را تقویت می کند خوردن تنها یک وعده ماهی، از هر نوعی که باشد، باعث ...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

تصفیه آب تهران با وایتکس یا آب ژاول !؟ استفاده از آب ژاول در حالی مورد انتقاد قرار گرفته که مسئولات تامین و تصفیه آب پایتخت معتقدند این روشی شناخته شده و مورد استفاده در سطح بین‌المللی است و ایجاد حساسیت برای افکار عمومی در این زمینه بی مورد است.
فروش میوه با اتوبوس مسافربری / کسب و کار با اعمال شاقه پایگاه خبری لقمه: فروش میوه در اتوبوس های مسافربری که این روزها در برخی از معابر کلانشهر تهران از سوی شهرداری تهران راه اندازی شده است تعجب رهگذران را برانگیخته است!
جزئیات خداحافظی مستر تیستر از ایران+کشور دوم حمید سپیدنام کجا است؟ حدود ده روز پیش حمید سپیدنام یا همان مستر تیستر مشهور با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خبر از مهاجرتش به خارج از کشور داد. وی پس از آن در ویدئویی که در کانال یوتیوبش بارگذاری کرد این ماجرا بیشتر شرح داد.
این فست فودهای آمریکایی را تحریم کنید شاید مردم آمریکا چاق ترین مردم دنیا باشند، ولی بدان معنا نیست که بازار آنها در انحصار فست فود باشد. فست فودهای زنجیره ای آمریکایی از جمله پیتزا هات، کی اف سی و مک دونالدز در نقاطی غیر از آمریکا غذاهایی ارائه می دهند که آمریکایی ها در کشور خودشان نمی توانند بخورند.