نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  قارچ را قبل از مصرف در آفتاب قرار دهید نتایج بررسی ها نشان می دهد، قارچ های خوراکی معمولی...

  آدامس این جویدنی زیان‌آور ما پر از تصورات اشتباهیم. مثلا برخی گمان می‌كنند خ...

  مصرف زیاد نمک ممکن است عامل افزایش بیماری MS باشد پژوهشگران می‌گویند مصرف بیش از حد نمک ممکن است مقص...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

هرگز این مواد غذایی را پس از تاریخ انقضای مصرف نکنید تاریخ انقضا بر روی بسته‌بندی مواد غذایی درج شده و به این وسیله مصرف کننده از تاریخ تولید و انقضا محصول مطلع می‌شود. مصرف برخی مواد غذایی بعد از تاریخ انقضا موجب افزایش خطر ابتلا به بیماری‌ها می‌شود.
اختلاف سه برابری قیمت گوجه از مزرعه تا بازار/سودی که به جیب کشاورز نمی رود برداشت محصول گوجه‌فرنگی در شهرستان دشتی و دیگر نقاط استان بوشهر هر سال از نیمه آذرماه شروع می‌شود و تا اسفندماه ادامه دارد. نشاهایی که آبان‌ماه کشت شده‌اند نیز، برداشت محصول آن در فروردین‌ و اردیبهشت‌ به پایان می‌رسد.
عوامل تغذیه‌ای کم‌خونی را بشناسید وقتی صحبت از کم‌خونی می‌شود، همه فکر می‌کنند منظور کمبود آهن است اما کم‌خونی می‌تواند ده‌ها علل مختلف داشته باشد که فقر آهن تنها یکی از آنها است. اگر همیشه احساس خستگی و بی‌حوصلگی می‌کنید یا با کمی فعالیت بدنی دچار تنگی نفس می‌شوید، سریع به سراغ قرص‌های آهن نروید!
فرهنگ و سنت‌های غذایی مرسوم در کشور چین پایگاه خبری لقمه: جمهوری خلق چین، پر جمعیت ترین کشور جهان است و دو بخش خودمختار به نام های هنگ کنگ و ماکائو دارد. مردم این کشور پهناور، فرهنگ، سنت، اعتقاد، سبک زندگی، پوشاک و باورهای خاص و ویژه ای دارند که نمونه مشابه آن ها را در کمتر کشورهای دنیا می توان شاهد بود.