نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  میوه ای که تمرکز را زیاد می‌کند تحقیقات علمی جدید نشان می دهد که مصرف نارگیل تمرکز...

  فوت های کوزه گری برای یک چای خوش طعم فوت های کوزه گری برای یک چای خوش طعمفراموش نكنید گ...

  این خوردنی‌ها را با هم نخورید ترکیب «حلیم فرنگی» با میوه یا دسر «اسموتی» به عنوا...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

وقتی در ایران‌ گریه‌ کردم روزگاری که ما در آن زندگی می‌کنیم، سرشار از تحرک و پویایی است. جهانی که روز به روز بیشتر به انواع فناوری‌ها و پیشرفت‌ها دست پیدا می‌کند و آدم‌ها را به آن وابسته. این جهان پرشور با همه دستاوردهایش موجی از بحران هویت را به دنبال داشته است.
تغذیه از دیدگاه ابوعلی‌ سینا (2) غذای اشخاص سودایی مزاج باید بسیار نم‌بخش و کمتر گرمی باشد، غذای صفرایی مزاجان باید نم‌بخش و خنک‌کننده باشد. کسی که خونش گرم مزاج است نیازمند خوراکی‌های سرد و کم‌تغذیه است. کسی که خونش بلغمی است باید خوراکش اندک، گرم و لطیف باشد.
مستحبات و مکروهات غذا خوردن در این مقاله، برخی از مواردی که باید هنگام خوردن غذا رعایت شوند، اموری که ترک آنهاهنگام غذا خوردن شایسته است،حالاتی که غذا خوردن در آنها نکوهش شده،آدابی که رعایت آنها به هنگام غذا خوردن با دیگران ضروری است وآداب پایان غذا و برچیدن سفرهاز نظر احادیث و روایات اسلامی برشمرده شده است.
چگونه یک شماره رند در موفقیت شما اثر می گذارد؟ پایگاه خبری لقمه: در عصر جدید با وجود پیشرفت‌هایی که در اپراتورهای تلفن همراه به وجود آمده، هنوز هم افراد علاقه‌مند به داشتن یک سیم کارت رند هستند! عدهه ای معتقدند این شماره های رند مزایای فراوانی به همراه خواهد داشت. در این مطلب کاربردها و فواید سیم کارت با شماره رند را بررسی خواهیم کرد.