نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  مصرف این مواد برای جلوگیری از سرطان و بیماریهای قلبی و فشار خون خوردن غذاهایی غنی ازآنتی اکسیدان‌ها به همه توصیه ش...

  مواد غذایی مفید و مضر برای فشار خون بالا فشارخون بالا روزبه‌روز شایع‌تر می‌شود و این روزها ...

  مصرف سوپ و آش بعد از شیمی درمانی فراموش نشود یک متخصص خون و آنکولوژی با تاکید بر ضرورت مصرف یک ...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

آشنایی با اصول رژیم درمانی نوین برای کاهش وزن پایدار و سالم توجه ما فقط به مواد غذایی نیست، بلکه برنامه رژیم درمانی نوین برای ایجاد عادات سالم غذایی بر 4 پایه اساسی استوار است.
تخم‌مرغ محلی بخوریم یا ماشینی؟ اگر بدانید نیمروی تخم‌مرغ محلی با کره و خوردن آن با‌نان روستایی چه لذتی دارد، دیگر هیچ‌وقت هوس خوردن تخم‌مرغ صنعتی به سرتان نمی‌زند.همان تخمی که مرغش درهوای بکر و آزاد روستا رشد می کند و خواب و خوراکش به راه است و به دور از تنش های مرغ ماشینی است.مرغ ماشینی را که می شناسید همان مرغی که در فضای سربسته و به دور از نور آفتاب با بیداری مداوم 45 روزه اسید لاکتیک خونش بالا می رود.
بد‌ترین ظرف برای نگهداری ادویه‌جات اسانس‌ها به عنوان حلال ظروف پلاستیکی محسوب می‌شوند و با حل کردن پلاستیک مقدار زیادی از مواد مضر آن را به خود جذب می‌کنند.
باید و نبایدهای لاغری که شاید از آنها بی‌خبر باشید اگر به دنبال راه‌حل‌هایی برای لاغری می‌گردید، خوب است بدانید کارهایی هست که باید آنها را انجام دهید و کارهایی هم هست که اگرچه فکر میکنید برای رسیدن به این هدف موثرند اما اشتباه هستند و نباید آنها را انجام دهید.